|
کدخبر: 99272

آمار جدید از تولید آهن اسفنجی در کشور

بررسی آمار شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی حاکی است تولید ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۶۷۷ آهن اسفنجی در فروردین ماه امسال و رشد ۳ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

شهر خبر آمار جدید از تولید آهن اسفنجی در کشور

در این مدت فولاد مبارکه با ۷۱۱ هزار و ۵۰۰ تن تولید و رشد ۲ درصدی در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته، بهترین عملکرد را داشت و پس از آن فولاد خوزستان با ۳۴۵ هزار و ۸۸۴ تن تولید (افت ۷ درصدی) و فولاد هرمزگان با ۱۵۴ هزار و ۱۶۵ تن تولید (رشد ۱۵ درصدی ) در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در مدت یاد شده فولاد میانه با ۷۲ هزار و ۱۳۷ تولید و رشد ۱۵۷ درصدی، بهترین رشد را در میان شرکت‌ها در تولید آهن اسفنجی در همسنجی با پارسال ثبت کرد.

برپایه این گزارش، در فروردین ماه امسال فولاد سفید دشت ۷۰ هزار و ۲۵ تن (رشد ۸ درصدی)، سبا ۱۲۹ هزار و ۴۶۰ تن (رشد ۱۱ درصدی)، فولاد کاوه جنوب ۱۲۴ هزار و ۲۴۵ تن (رشد ۱۸ درصدی )، شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه ۶۱ هزار و ۲ تن (افت ۱۹ درصدی) و آهن و فولاد غدیر ۶۴ هزار و ۲۳۲ تن (افت ۱۲ درصدی) آهن اسفنجی تولید کردند.

در نخستین ماه سال ۹۹، فولاد سبزوار ۶۵ هزار و ۳۴۶ تن (رشد ۴ درصدی)، فولاد شادگان ۶۵ هزار و ۱۳۰ تن (رشد ۸۵ درصدی)، صبافولاد چهار هزار و ۳۱۶ تن (رشد ۲۴ درصدی)، صبافولاد (بریکت گرم) ۷۲ هزار و ۹۲۸ تن تولید (رشد ۳۶ درصدی)، فولاد نی ریز ۶۸ هزار و ۶۰۶ تن تولید (رشد ۱۴ درصدی)، آهن و فولاد ارفع ۷۲ هزار و ۱۲۴ تن (افت ۴ درصدی)، آهن و فولاد گل گهر (طرح گوهر) ۱۱۰ هزار و ۱۲ تن (افت ۱۹ درصدی)، همچنین آهن و فولاد گل گهر (طرح کوثر) ۱۲۵ هزار و ۲۰۸ تن، چادرملو ۱۳۸ هزار و ۲۱۹ تن و فولاد بافت ۶۲ هزار و ۳۶۰ تن آهن اسفنجی تولید کردند.

منبع: معدن ۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها