|
کدخبر: 309765 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و هشتاد و سوین جلسه شورای شهر تهران

کسی نباید به دلیل فقر مشکل وکیل داشته باشد/ شناسایی ۱۰ ساختمان ناایمن پرتردد

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه، با حضور در این جلسه، درباره ساختمان های ناایمن و همچنین حق داشتن وکیل برای افراد نیازمند،توضیحاتی را ارائه داد.

شهری کسی نباید به دلیل فقر مشکل وکیل داشته باشد/ شناسایی ۱۰ ساختمان ناایمن پرتردد

حسن عبدلیان پور، رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه با تاکید بر اینکه وکلا در طول هفته در ۳۰۰ مسجد در سراسر کشور حضور دارند و گره گشایی می کنند، اظهار کرد: بیش از هزار و ۳۰۰ وکیل در مساجد از حقوق افرادی که به هر دلیلی توانایی اخذ وکیل ندارند، به مردم خدمات ارائه می دهند تا هیچ یک از مردم به دلیل فقر، دغدغه وکیل نداشته باشند.

عبدلیان پور ادامه داد: مشکلات حقوقی مردم در سرای محلات توسط وکلای ما رسیدگی می شود که انتظار می رود همکاری لازم توسط مدیریت شهری در این زمینه صورت بگیرد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه خاطرنشان کرد: از شورا درخواست می کنیم که در راستای ارج نهادن به وکلا و حقوقدانان، معبر یا بوستانی را در سطح شهر به نام وکیل یا کارشناس نامگذاری کنند.

وی درباره ساختمان های ناایمن پایتخت گفت: تمام کارشناسان در کشور به کار گرفته شدند تا ساختمان های ناایمن پرتردد را شناسایی کنند و خوشبختانه با تلاش هایی که انجام شد، از هر استان ۸ تا ۱۰ ساختمان ناایمن پرتردد شناسایی و لیست آن مشخص شد و اگر در آینده اتفاقی روی دهد، به عنوان حقوق عامه موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها