|
کدخبر: 285350 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران

موافق اعلام لیست ساختمان های ناایمن هستیم / سازمان استاندارد در بحث کیفیت بنزین سختگیری کند

مهدی چمران در حاشیه یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکثریت صحبت ها در این جلسه جز مسائل داخلی شورا و شهرداری و حول محور کار بسیار زشت پارلمان اروپا بود.اعتقاد ما این است که شورا در این زمینه مسئولیت دارد که مقابل آن بایستد و اعلام کند سپاه جزئی از نیروهای مسلح کشور است و این اقدام مغایر قوانین بین المللی است.

شهری موافق اعلام لیست ساختمان های ناایمن هستیم / سازمان استاندارد در بحث کیفیت بنزین سختگیری کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان استاندارد در مباحثی مانند بنزین و تولید اتومبیل سخت گیری کند و از صحبت های خود کنار نکشد.

وی همچنین در ادامه اظهار کرد: اختلاف نظرهایی با سازمان استاندارد وجود دارد که با آلودگی هوا مرتبط است؛ خواسته ما این است که سازمان استاندارد در مباحثی همچون بنزین و تولید اتومبیل سخت بایستد و از حرف خود کنار نکشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۱۲۹ ساختمان ناایمن را تنها آتش نشانی از لحاظ حریق بررسی کرده است، اظهار کرد: ما موافقیم که لیست اعلام شود و دادستانی نیز در همین راستا اخطار داده و پلاکارد مقابل درب این ساختمان‌ها نصب شده است. بعد از بررسی های لازم این لیست ابلاغ خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: آنچه اهمیت دارد تیم تخصصی سازمان مدیریت بحران شهرداری است که اعلام می‌کنند ساختمان‌ها پایدار هستند یا خیر؟ شورا نباید لیستی را منتشر کند و اگر قرار باشد لیستی ارائه شود شهرداری انجام خواهد داد که قطعا نیاز به بررسی هایی دارد که پس از آن اعلام می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها