|
کدخبر: 285064

تفریح و ماجراجویی در روستای راز آلود رامسر با اجاره ویلا

عطر شالیزارهای برنج، آبشارهای مرتفع، کوه‌های سر به فلک کشیده، آب و هوای مطبوع و طبیعت بکر ییلاقات همگی دست به دست هم داده‌اند تا رامسر لقب عروس شهرهای ایران را به خود بگیرد. یکی از جاهای دیدنی رامسر، روستای راز آلود جنت بار است که در دل کوه‌ها و در میان دره‌ها پنهان شده است. اگر شما هم کنجکاو هستید تا طبیعت شگفت‌انگیز  این منطقه را از نزدیک ببینید، می‌توانید با اجاره ویلا از سایت شب یک سفر به یادماندنی را برای خودتان رقم بزنید.

پناهگاهی امن و راحت در اطراف تهران

اجاره ویلا در کردان

اگر وقت کافی برای یک سفر طولانی را ندارید، سفر به ییلاقات اطراف تهران می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای شما باشد. این سفر هرچند که کوتاه‌مدت است، اما حال و هوای شما را عوض می‌کند و باعث می‌شود تا با انرژی بیشتری هفته کاری خودتان را آغاز کنید، چرا که آرامش حاکم بر این روستاها در کنار محیط فوق‌العاده جذابشان می‌توانند ذهن شما را آرام کنند.

یکی از معروف‌ترین روستاهای تفریحی اطراف تهران، روستای ییلاقی کردان کرج است. این روستای خوش آب و هوا با داشتن جاذبه‌های تاریخی و تفریحی فراوان، توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. فرقی نمی‌کند که کدام فصل را برای رفتن به کردان انتخاب کنید، چرا که هر فصل از این منطقه جذابیت‌های خاص خودش را دارد و می‌تواند یک سفر دل‌انگیز و به یادماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

تنوع جاهای تفریحی کردان بسیار زیاد است و باعث می‌شود تا هیچ وقت رفتن به این روستای ییلاقی برای شما تکراری نشود. به عنوان مثال شما می‌توانید با کمپ زدن در کنار رودخانه کردان لحظات لذت‌بخشی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید. صدای جریان آب از یک طرف و زیبایی طبیعت اطراف آن از طرفی دیگر، حس زندگی در بهشت را برای شما تداعی می‌کند.

همچنین می‌توانید با اجاره ویلا کردان چند روزی در این روستا به دور از هرگونه ترافیک و شلوغی شهر اقامت داشته باشید و با قدم زدن در کوچه و پس کوچه‌های بافت قدیمی روستا، لذتی وصف‌نشدنی را تجربه کنید.

این روستای ییلاقی برای تعطیلات آخر هفته نیز یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. بعد از  گشت و گذار در روستا شما می‌توانید تجربه خوردن غذاهای محلی کردان مانند مرجو خورش، یوان آش و... را در بهترین رستوران‌های این منطقه داشته باشید.

روستاهای وردیج و واریش جایی برای تفریح و گشت  گذار  یک روزه

اجاره روزانه خانه در تهران

اگر ساکن تهران هستید یا قرار است چند روزی را در این شهر بمانید، پیشنهاد می‌کنیم سفری یک روزه را در اطراف تهران تجربه کنید. روستاهای وردیج و واریش انتخابی مناسب برای سفر یک روزه هستند. چرا که این روستاها به دلیل بافت کوهستانی خود، از آب و هوای بسیار تمیزی برخوردار هستند. علاوه بر این طبیعت، سرسبز و بکر این مناطق باعث شده‌ است تا این دو روستای ییلاقی به گزینه‌ای مناسب برای گردش پایتخت‌نشینان تبدیل شوند.

بعد از روستای واریش، روستای وردیج قرار گرفته است که با باغ‌های پر از درخت میوه خودنمایی می‌کند. مکان‌های دیدنی این دو روستا کم نیستند. از جمله جاذبه‌های تفریحی روستای واریش می‌توان به ارتفاعات پهنه حصار، امام زاده بی بی زرین قمر و جاده مسیح الله دین محمد اشاره کرد.

دامنه ارواح سنگی به عنوان یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های روستای وردیج به شمار می‌رود. شکل و شمایل عجیب صخره‌های سنگی این منطقه و شباهت آن به بدن و سر جانوران توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

اگر دوست دارید تا چند روزی در این دو روستا اقامت داشته باشید، باید بگوییم که اغلب خانه‌های این روستا به صورت شخصی هستند؛ بنابراین امکان اقامت در این خانه‌ها برای شما وجود ندارد؛ در نتیجه تنها راه اقامت در این دو روستای ییلاقی، کمپ زدن در طبیعت است.

البته اتراق در طبیعت برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی یک فرصت مناسب را فراهم می‌کند تا بتوانند از آرامش طبیعت نهایت لذت را ببرند. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که حتما وسایل ضروری و مورد نیاز کمپ را به همراه داشته باشید.

بهترین زمان برای مسافرت به وردیج و واریش اوایل پاییز و بهار است، چرا که طبیعت در این دو فصل زیبایی مسحورکننده‌ای دارد و حس و حالی شگفت‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما اگر از گرمای تابستان فراری هستید، خنکای هوای این روستا در فصل تابستان برای اتراق در تعطیلات آخر هفته یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

این دو روستا زمستان‌های سرد و یخی دارند و برای علاقه‌مندان به کوهنورد گزینه‌های پیشنهادی مناسبی هستند. از آنجایی که مسیر دسترسی به این دو روستا اغلب پر پیچ و خم است؛ بنابراین برای سفر در زمستان باید حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشید تا یخ‌زدگی جاده خطری برای شما ایجاد نکند.

در صورت سفر به تهران می‌توانید با اجاره روزانه خانه در تهران چند روزی در پایتخت اقامت داشته باشید و با خیال راحت از جاذبه‌های گردشگری اطراف تهران دیدن کنید. اجاره سوئیت در تهران، نسبت به رزرو هتل‌های چند ستاره برای شما مقرون به صرفه‌تر است. همچنین امکانات رفاهی این خانه‌ها مناسب بوده و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها