|
کدخبر: 278402 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران

خواستار برخورد با مافیای دستفروشی هستم/ از مهاجرت به تهران جلوگیری شود

سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، درحاشیه یکصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: دستفروشان، آسیب های بسیاری را به همراه دارند و همچنین با توجه به شرایط اقتصادی، محدودیت هایی برای آنها وجود دارد.

شهری خواستار برخورد با مافیای دستفروشی هستم/ از مهاجرت به تهران جلوگیری شود

وی افزود: انتظار می رود، دستفروشانی که در سطح شهر وجود دارند ساماندهی شوند و از برخورد نامتعارف با آنها جلوگیری شود.

از هیئت دولت و وزیر کار درخواست می کنم تمهیداتی را برای اشتغال افراد غیربومی در استان های خود فراهم کند تا از مهاجرت آنها جلوگیری شود.

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، در این جلسه با اشاره به بازدید از شرکت شهربان و حریم بان در شنبه اخیر گفت: این شرکت به منظور ایجاد نظم و حفاظت از حریم شهر تاسیس شده و در راستای عمل به وظایف خود باید با متخلفین در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد. ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در مناطق حاشیه ای شهر تهران این انتظار را ایجاد می کند که شرکت شهربان و حریم بان به دور از هرگونه مماشات با این ساخت و سازها برخورد کند.

نجفی با بیان اینکه شرکت با استفاده از پیمانکاران، نیروی انسانی خود را تأمین می کند که این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: آموزش افراد باید به نیروهای این شرکت داده شود. درست است که برخورد با تخلف مورد تأکید ماست اما باید تکریم به شهروندان نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر حمایت حقوقی از شرکت شهربان و حریم بان یادآور شد: ممکن است در حین برخورد با تخلفات، پرسنل مورد ضرب و شتم قرار بگیرند و انتظار می رود که این موضوع مورد توجه قرار بگیرد و شهرداری باید راهکار لازم را ارائه دهد و با قوه قضاییه، سازمان تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی همکاری لازم را در این خصوص داشته باشد. از نهادهای مربوطه انتظار داریم در این راستا با شهرداری همکاری کنند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها