|
کدخبر: 265608

مزایای رزرو هتل پارسیان انقلاب تهران در مرکز شهر با بهترین دسترسی

هتل پارسیان انقلاب تهران یکی از قدیمی ترین هتل های پایتخت است که در سال ۱۳۵۵ با نام رویال گاردن افتتاح شد.+

 این هتل ۴ستاره لوکس پس از پیروزی انقلاب اسلامی زیر مجموعه هتل های پارسیان قرار گرفت و با نام هتل پارسیان انقلاب شهرت یافت. این هتل باشکوه بهترین امکانات و خدمات در حد هتل های 5 ستاره از مهمانان پذیرایی می کند. اگر شما هم قصد رزرو هتل تهران را دارید، می توانید برای تجربه اقامتی دلنشین و خاطره انگیز، رزرو هتل پارسیان انقلاب تهران را از طریق سامانه رزرواسیون ملی اقامت 24 انجام دهید.

هتل پارسیان انقلاب تهران

اتاق های هتل پارسیان انقلاب

ساختمان این هتل مجلل که جزو بهترین هتل های تهران نیز به شمار می رود، دارای 16 طبقه و 428 باب اتاق و سوئیت بسیار شیک است. تمامی واحدهای اقامتی هتل پارسیان انقلاب از امکانات و خدمات عالی و درجه یک مطابق با استانداردها و معیارهای به روز صنعت هتلداری برخوردارند.

اتاق های یک تخته

اگر قصد دارید تنها و با اهداف کاری، تفریحی و ... به تهران سفر کنید بهترین گزینه برای اقامت اتاق های یک نفره یا همان یک تخته هتل پارسیان انقلاب است. این اتاق ها به سه شکل اقتصادی، تجاری و ویژه به مهمانان ارائه می شوند. اتاق های اقتصادی از هزینه مناسبتری نسبت به سایر اتاق های هتل برخوردار بوده و برای افرادی که به دنبال سفری ارزان و اقامتی اقتصادی هستند بسیار مناسب می باشند. اتاق های تجاری و ویژه قیمت بالاتری دارند اما خدمات و امکانات آنها بیشتر و بهتر می باشد. در اتاق یک تخته تجاری همانند اتاق اقتصادی یک تخت سینگل قرار دارد ولی در اتاق های ویژه یک تخت دبل با بهترین کیفیت برای رفاه حال بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است.

اتاق های دو تخته

اتاق های دو تخته هتل پارسیان انقلاب به عنوان یکی از هتل تهران مرکز شهر گزینه مناسبی برای اقامت زوج های جوان محسوب می گردد. این اتاق ها دارای انواع مختلفی از جمله اقتصادی، تجاری و ویژه هستند. برخی از این اتاق ها به صورت توئین و دارای دو تخت یک نفره و برخی دیگر به صورت دبل با یک تخت دو نفره هستند.

مسافران می توانند با رزرو هتل پارسیان انقلاب تهران و انتخاب اتاق های دو تخته آن اقامتی به یادماندنی و راحت را تجربه کنند. این اتاق ها از محیطی دلباز و امکانات و تجهیزات به روز و درجه یک برخوردارند و تماما خدمات رفاهی برای مهمانان فراهم شده است.

سوئیت ها

برای آن دسته از مسافرینی که به دنبال یک مکان خاص و متفاوت برای اقامتی منحصربفرد هستند سوئیت های هتل پارسیان انقلاب را پیشنهاد می کنیم. این سوئیت ها دارای فضای وسیع، دکوراسیون و چیدمان چشم نواز، وسایل و تجهیزات باکیفیت و زیبا، امکانات و خدمات ویژه هستند. از مهمترین امکانات و خدمات اتاق ها و سوئیت های هتل پارسیان انقلاب تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

روم سرویس، پاور سوئیچ، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، یخچال، مبلمان و کمد لباس، چایساز، بالکن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات داخل اتاق و ... 

هتل پارسیان انقلاب تهران

موقعیت مکانی هتل پارسیان انقلاب تهران

یکی از بزرگترین مزایای این هتل مجلل 4 ستاره موقعیت مکانی آن است. شما می توانید با رزرو هتل تهران و انتخاب هتل انقلاب در قلب پایتخت اقامتی بی نظیر را تجربه کنید. مهمانان این هتل از دسترسی راحتی به مرکز شهر و اماکن مهم و جاهای دیدنی برخوردارند. این هتل در خیابان طالقانی واقع شده است و فاصله کمی تا پارک لاله، موزه هنرهای معاصر، موزه فرش، میدان فردوسی، میدان انقلاب، پارک دانشجو، خیابان و میدان انقلاب، موزه جواهرات ملی و ... دارد.

امکانات و خدمات ویژه هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل انقلاب که یکی از لوکس ترین هتل های تهران نیز محسوب می شود، سعی نموده با فراهم آوردن بهترین امکانات و خدمات اقامتی راحت و به یادماندنی را به مهمانان خود هدیه دهد. این هتل پس از بازسازی در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات و امکانات دچار تغییر و تحول عظیمی شد و فضای لوکس و آرامشبخش را برای مسافران ایجاد نمود.

بوفه صبحانه

بوفه صبحانه هتل انقلاب یکی از کاملترین و جذاب ترین بوفه های صبحانه بین هتل های تهران است. شما می توانید با اقامت در این هتل از منوی متنوع و هیجان انگیز این بوفه صبحانه که شامل انواع نوشیدنی های سرد و گرم، املت، لوبیا، عدسی، سوسیس، انواع نان، انواع لبنیات و ... می باشد، لذت ببرید.

رستوران پارسه

یکی از رستوران های هتل پارسیان انقلاب پارسه نام دارد که با ظرفیت 150 نفر در طبقه همکف واقع شده است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی، سنتی، فرنگی و دریایی را سرو می کند.  یکی دیگر از مزایای این رستوران ارائه غذاهای مخصوص گیاهخواران است. مهمانانی که گیاهخوار خستند می توانند با خیال آسوده به رستوران پارسه مراجعه نموده و یک وعده غذای مخصوص و سالم نوش جان کنند.

هتل پارسیان انقلاب تهران

رستوران نارون

رستوران دیگر هتل پارسیان انقلاب تهران نارون نام دارد. این رستوران با فضایی صمیمی و دنج و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می تواند خاطرات خوشی را برای مهمانان رقم بزند. چیدمان این رستوران بسیار شیک و مجلل بوده و آرامش خاصی در محیط آن وجود دارد.

کافی شاپ

با رزرو هتل تهران و انتخاب هتل 4 ستاره انقلاب می توانید برای استراحت و یا دورهمی ها دوستانه یا قرارهای کاری به سراغ کافی شاپ مجموعه بروید. در این کافی شاپ که از دکوراسیون و پیدمان مدرن و بسیار لوکسی برخوردار است، انواع نوشیدنی های سرد و گرم مانند آبمیوه های طبیعی، اسموتی، قهوه، چای، دمنوش و انواع دسرهای لذیذ مانند کیک و شیرینی، شیک، بستنی، گلاسه و ... سرو می شود.

سالن اجتماعات

سالن اجتماعات هتل پارسیان انقلاب با نام بیستورن و ظرفیت 1000 نفر یکی از بهترین اماکن برای برگزاری انواع مراسمات می باشد. این سالن از چیدمان و دکوراسیون بسیار جذاب و چشم نوازی برخوردار بوده و دارای بهترین و به روزترین تجهیزات صوتی و تصویری و نورپردازی مدرن می باشد. شما می توانید از فضای زیبای سالن بیستون برای برگزاری مراسمات جشن و ضیافت مانند عروسی، عقد و ... و همچنین برگزاری همایش ها، جلسات و کنفرانس های اداری و سازمانی بهره ببرید. از دیگر امکانات و خدمات ویژه هتل پارسیان انقلاب تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پارکینگ، اینترنت، استخر، جکوزی، سونا، ماساژ، وسایل بدنسازی، سالن ورزشی، آژانس مسافرتی، لاندری، باربری، خانه داری، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه و ... .

با رزرو هتل پارسیان انقلاب تهران از اقامت 24 علاوه بر برخورداری از بیشترین تخفیف ها در رزرو هتل،امکان دریافت پشتیبانی 24 ساعته و دسترسی به حجم وسیعی از نظرات مهمانان قبلی هتل را خواهی داشت، تا با بررسی دقیق تر انتخاب بهتری داشته باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها