|
کدخبر: 258531

بهشت زهرا احصاء می‌شود!

سازمان بهشت زهرا با رد شایعات افزایش سرقت اعلام کرد که سرقت هایی در دوره های پیشین از گلزار مطهر شهدا صورت می‌گرفت توسط خانواده‌ها گزارش می‌شد اما در این دوره اکیپی را ایجاد کردیم که سرقت‌های احتمالی را احصا کرده و گزارش می‌دهد.

روابط عمومی سازمان بهشت زهرا در گزارشی اعلام کرد که  درب های سازمان بهشت حضرت زهرا(س) ۷۲۰ ساعت به صورت شبانه روزی و بدون حاشیه به روی زائران گلزار شهدا باز بود.

در این گزارش آمده است که به منظور رفاه زائران گلزار شهدا در ماه رمضان المبارک و امکان زیارت قبور متبرک شهدا و استمداد از آن ها در این شب های عزیز، و به پیشنهاد مدیریت سازمان، درب های بهشت حضرت زهرا و گلزار شهدا به صورت بیست و چهار ساعته در این شب های عزیز به روی زائران باز بود و نظم و قانون مداری زائران گلزار شهدا به لطف خدا این شب های معنوی و برنامه های متعدد مذهبی، بدون حاشیه و ان شاءالله با دستاوردهای معنوی و اخلاقی تا سحرگاه ادامه داشت.

همچنین روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با رد برخی شایعات مبنی بر افزایش سرقت‌ها در این شب‌های عزیز تاکید می کند: سرقت هایی در دوره های پیشین از گلزار مطهر شهدا صورت می‌گرفت توسط خانواده‌ها گزارش می‌شد اما در این دوره اکیپی را ایجاد شد که سرقت‌های احتمالی را احصا می‌کند و گزارش می‌دهد.

البته این اکیپ ایجاد شده، تمامی نواقص، نیازمندی‌های تعمیرات و سرقت‌های ادوار گذشته را نیز شناسایی و گزارش می‌کند زیرا در دوران گذشته بسیاری از این موارد، گزارش هم نشده بود.

در این مدت حضور تیم مدیریت جدید، تاکنون بیش از ۱۵۰ حجله تعمیر و بازسازی شده است و هر گزارشی که این اکیپ ارائه دهد، رصد و جایگزین می شود. البته این شناسایی‌ها همچنان ادامه دارد.

در پایان یادآور می شود  گلزار شهدای بهشدت زهرا ، وسعت ۱۹ هکتاری دارد که پیش از این هم گزارش سرقت از این گلزار شریف می شد و اکنون تعداد گزارش ها با برقراری شهردار شب، افزایش دوربین های رصد و نیروهای دژبان بسیار محدود شده است.

منبع: ایلنا

ارسال نظر