|
کدخبر: 258022

۳۰هزار بسته افطاری در بهشت زهرا توزیع شد

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از توزیع بیش از ۳۰ هزار افطاری ساده در ماه مبارک رمضان در میان زائران گلزار شهدا و بهشت زهرا (س) خبر داد.

اجتماعی ۳۰هزار بسته افطاری در بهشت زهرا توزیع شد

سعید غضنفری از توزیع بیش از ۳۰ هزار افطاری ساده در ماه مبارک رمضان در میان زائران گلزار شهدا و بهشت زهرا (س) خبر داد و گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان، برپایی غرف «سفره بهشت – افطاری ساده» بود که با کاهش بخشی از هزینه‌های جاری، پنج ایستگاه سفره بهشت را در سازمان ایجاد شد.

وی افزود: در مجاورت این غرفه‌ها، و هم زمان با اذان مغرب، پنج روحانی نیز به اقامه نماز اول وقت پرداختند و در کنار افطاری ساده، شاهد برپایی نماز اول وقت هم با حضور روزه داران این گل‌زار شهدا و آرامستان بهشت زهرا (س) بودیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) عنوان کرد: در هر شب از ماه مبارک رمضان حدود ۲۰۰ نفر از همکاران ما از معاونت‌های مختلف تا دژبان‌ها و عوامل انتظامی، پلیس راهور و… به ارائه خدمات داشتند. مضاف بر اینکه در طول روز پرسنل خدوم واحد عروجیان موضوعات جاری و رسیدگی به امور شرعی اموات مؤمنان را بدون کم و کاست برعهده داشتند.

غضنفری گفت: در پایان از قانون مداری و نظم مردم تشکر می‌کنم. این همکاری صمیمانه و قابل تقدیر باعث شد که ما جدا از برپایی مراسمات مختلف در سراسر ماه مبارک رمضان، سه شب قدر بی بدیل را برگزار کنم که با این حجم جمعیتی از ورودی‌های مختلف کم نظیر بود.

منبع: مهر

ارسال نظر