|
کدخبر: 205084

بیانیه شهردار منتخب رشت؛

برای آشتی شهروندان با رشت گام برمی داریم

سید امیر حسین علوی: تلاش داریم در راستای آشتی شهروندان با مدیریت شهری و شهر زیبای رشت گامهای موثری برداشته شود.

شهری برای آشتی شهروندان با رشت گام برمی داریم

سید امیر حسین علوی در جلسه عصر دیروز چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰  با ۹ رای به عنوان شهردار رشت انتخاب شد. وی پیش از این ، هشت سال عضویت در شورای اسلامی شهر رشت را در کارنامه خود دارد.

متن بیانیه سید امیر حسین علوی، شهردار منتخب رشت به شرح ذیل است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

با سلام و احترام

 

با تصمیم رئیس و اعضای محترم ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، امروز افتخار خدمتگزاری به شما شهروندان را در جایگاهی دیگر بر عهده خواهم داشت.

بر خود لازم میدانم مراتب سپاس و قدردانی خود را از نماینده ولی فقیه در استان گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار گیلان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت، فرماندار شهرستان رشت، مجموعه مدیریت شهری، اصحاب رسانه و به ویژه مردم شریف، فهیم و عزیز شهر رشت داشته باشم.

لذا از تمامی مسئولان، نخبگان، فعالان اجتماعی و سیاسی، جوانان، اصحاب رسانه، شهروندان و ... یاری میجوئیم تا برای ساختن رشتی ایده آل و آشتی شهروندان با مدیریت شهری و شهر زیبای رشت تلاش نموده و گامهای موثری برداشته شود. در همین راستا با کمک و استعانت از خداوند متعال‌، همدلی و همراهی شما شهروندان گرانقدر تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم بست تا شهری در خور نام رشت بسازیم.

در پایان از تمامی مسئولین ادارات، اشخاص حقیقی و حقوقی، اقشار، دوستان و مردم فهیم شهر رشت تقاضا دارم به جهت حفظ سیمای شهری و پرهیز از اقدامات غیر ضروری از هر گونه نصب بنر و پلاکارد تبریک خطاب به اینجانب خودداری نموده و در صورت تمایل مبالغی که صرف این امور خواهد شد را به حساب موسسه های خیریه شهرمان واریز فرمائید.

سید امیر حسین علوی

شهردار منتخب رشت

 

ارسال نظر