|
کدخبر: 282801

یک خبر خوش برای صنعتگران استان فارس/تامین برق پایدار کلید خورد

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای تامین زیرساخت‌ها تا ورودی شهرک صنعتی خنج تاکید کرد و گفت: در این زمینه مهم‌ترین مشکل این شهرک صنعتی تامین برق است که در تلاشیم این مشکل رفع شود.

شهرک های صنعتی یک خبر خوش برای صنعتگران استان فارس/تامین برق پایدار کلید خورد

سید مصطفی هاشمی در دیدار با فرماندار شهرستان خنج گفت: بخشی از عملیات اجرایی خط اختصاصی برق این شهرک صنعتی از محل پست برق خنج توسط شرکت شهرک های صنعتی فارس اجرا شده و برای تکمیل این طرح که جزء مصوبات سفر رییس جمهور است درحال رایزنی و انعقاد تفاهمنامه با شرکت توزیع برق فارس هستیم تا شاهد تسریع در بهره‌برداری از طرح باشیم.

وی با اشاره به اجرای ۴طرح عمرانی و زیرساختی شامل زیرسازی، جدول‌گذاری، ساختمان نگهبانی و پل بتنی با ۸۰میلیارد ریال اعتبار در شهرک صنعتی خنج گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها وضعیت زیرساخت‌های این شهرک صنعتی به شرایط مطلوب تری می‌رسد.

هاشمی افزود: هم اکنون آب این شهرک صنعتی تامین و شبکه‌های داخلی برق و آب درحال اجراست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ۱۶سرمایه‌گذار در این شهرک صنعتی قرارداد انعقاد کرده‌اند گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از خط اختصاصی برق بتوانیم جوابگوی سایر سرمایه‌گذاران باشیم.

هاشمی تصریح کرد: ایجاد شهرک صنعتی خنج باهدف ایجاد زیرساخت‌های استقرار واحدهای صنعتی و اشتغال پایدار در این شهرستان و ظرفیت‌سازی به‌منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه صنعتی انجام‌شده است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: این شهرک صنعتی بسترهای لازم را برای جذب سرمایه‌های فعالان اقتصادی شهرستان خنج در سایر نقاط کشور و نیز سرمایه‌گذاران خنجی مقیم کشورهای حاشیه خلیج‌فارس فراهم کرده است.

هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه شهرک صنعتی خنج دارای ۹۴ هکتار مساحت است، گفت: در فاز نخست این شهرک ۲۰ هکتار زمین صنعتی برای استقرار واحدهای صنعتی فراهم‌شده که در این بخش ظرفیت استقرار ۵۳ واحد تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی اشتغال ۲۶۳ نفر فراهم‌شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: امیدواریم این شهرک صنعتی بتواند زمینه جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و اشتغال را در شهرستان خنج فراهم کند.

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها