|
کدخبر: 272167

بهره برداری از ۶۱ طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره‌برداری از ۶۱ طرح تولیدی و زیرساختی با اعتبار ۸۱۰۰میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت امسال خبر داد.

صنعت بهره برداری از ۶۱ طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس

سید مصطفی هاشمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، در نخستین روز از هفته دولت افزود: از این تعداد ۴۱طرح در بخش توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی و ۲۰طرح نیز واحد تولیدی و صنعتی است که با بهره‌برداری از آنها برای بیش از ۸۰۰نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

هاشمی افزود: این طرح‌ها در راستای ارتقای وضعیت زیرساختی شهرک‌های صنعتی و تکمیل امکانات جهت بهره‌برداری صنعتگران اجرا و آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه طرح‌های زیرساختی که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسند در بخش‌های آسفالت، زیرسازی و جدول‌گذاری خیابانها و معابر، اجرای طرح‌های روشنایی، شبکه‌های فاضلاب، شبکه گاز و شبکه برق هستند گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۶۱۰میلیارد ریال از اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هزینه شده است.

هاشمی در ادامه از آماده بهره‌برداری بودن ۲۰طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری افزون بر ۷۵۰۰میلیارد ریال خبرداد و گفت: این طرح‌ها شامل مجموعه تولید بازسازی و نوسازی توربین و خدمات ماشین کاری فلزات، مجموعه تولید پودر میکرونیزه و دانه بندی مصالح ساختمانی، واحد تولید قطعات فولادی سقف کاذب و پانل گچی، واحد تولیدی نئوپان با روکش ملامینه، واحد تولیدی مواد شیمیایی ضد خوردگی در صنعت حفاری نفت گاز و پتروشیمی، واحد تولید آجر نسوز، واحد تولید اسکلت فلزی و تجهیزات نفت و گاز، واحد درودگری و صنایع چوب، واحد تولید ظروف یکبار مصرف، مجموعه تولید گرانول پلیمری، واحد محصولات بتنی غیر مسلح، واحد تولید ورق پلی استایرن، واحد تولید ساندویچ پنل و سردخانه دو مداره، واحد بسته‌بندی خشکبار، واحد تولید انواع سس و دو واحد سردخانه دومداره است که جمعا با سرمایه‌گذاری افزون بر ۷۵۰۰میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: برخی از واحدهایی که آماده بهره‌برداری است جزء واحدهای صنعتی شاخص استان وکشور محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: همزمان با هفته دولت تعدادی طرح‌های صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز کلنگ زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

 

منبع: روابط عمومی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها