|
کدخبر: 279750

رفع موانع زیرساخت‌ها و تولید در شهرستان ایذه کلید خورد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر یک روزه خود به استان خوزستان با حضور در شهرک صنعتی ایذه از واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی بازدید به عمل آورد و مهم‌ترین مسائل مرتبط با تکمیل زیرساخت‌ها و رفع موانع تولید را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

شهرک های صنعتی رفع موانع زیرساخت‌ها و تولید در شهرستان ایذه کلید خورد

طی روز گذشته؛ (اول آذرماه)،  علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران طی  بازدیدی از واحدهای تولیدی شهرستان ایذه، از نزدیک در جریان مهم‌ترین ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت و برای رفع بررخی موانع این واحدها دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین؛ در سال جاری تعداد ۴ واحد راکد در این شهرستان به چرخه تولید بازگشته این در حالی است که پیش از این نیز حمایت از صنایع در این استان تعداد قابل توجهی را از واحدهای تولیدی را به چرخه فعالیت بازگردانده بود.

گفتنی است،‌ رسولیان  در جریان سفر به استان خوزستان به همراه نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی از محل پیشنهادی ناحیه صنعتی صیدون و واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان باغملک بازدید به عمل آورد.

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها