|
کدخبر: 232960

دانلود فیلم و سریال + پخش آنلاین

سینما و تلویزیون دانلود فیلم و سریال + پخش آنلاین

طی یک‌سری ده سال قبلی تنوع فیلم های دوستداشتنی ایرانیان رویش بسیار بالایی را به خویش چشم میباشد. همین گزینه هم سبب ساز گردیده تا طیف متعددی از عموم درپی فیلم هندی ، فرنگی، سریال ترکی و…. باشند.

بنابر اعلام آی فیلمز، در واقع این روزها طیف متعددی از عموم در پی فیلم تازه و یا این که دانلود سریال می‌باشند. این مورد را می‌اقتدار به آسانی از آمار جستجوی جان دار در سطح وب متوجه شد.

اگرچه این تقاضا روز آپ تو دیت بیشتر میشود، البته متاسفانه تعداد وبسایت‌های اسپم هم روز آپ تو دیت بیشتر میگردد. همین آیتم منجر می‌گردد تا مخاطبان نتوانند به آسانی فیلم و یا این که سریال متبوع خویش را بیابند.

دانلود انیمیشن با دوبله فارسی

فیلم‌های هندی را می‌اقتدار تحت عنوان یکی شایسته ترین و ولی منحصربه‌فرد به فردترین مدل‌های سینمایی برای ایرانیان دانست. در واقع اکثر مخاطبان اهل ایران پیرو دانلود این گروه از محصول ها می‌باشند. به دلیل آنکه آنان قربت بیشتری با ذائقه ایرانیان دارا هستند. همین آیتم هم سبب میشود تا طیف بیشتری از مخاطبان پیرو این تیم از فیلم‌ها باشند. با این وجود ایرادات متعددی در موضوع دانلود و تماشای این فیلم‌های وجود دارااست.

یک کدام از این اشتباهات، نبود یک مرجع با بایگانی مطلوب برای دانلود فیلم‌های هندی میباشد. در واقع اکثر زمان ها رسانه‌های اهل ایران فقط تعداد محدودی از فیلم‌های هندی را در بطن خویش دارا‌هستند. این قضیه منجر گردیده تا مخاطبان نتوانند فیلم‌های دلخواه خویش را بیابند. افزون بر این مورد ها، بیشتر این رسانه‌ها اکثر وقت ها فیلم‌های شناخته گردیده و یا این که سابق را ارائه می‌نمایند. این منجر میشود تا مخاطبان قابلیت و امکان شناخت با فیلم‌های هندی تازه برایشان آماده نباشد.

دانلود فیلم ۲۰۲۱

بیشتر عاشقان سینما در اول کارایی خویش برای یافتن یک اثر تازه، عموما عبارت دانلود فیلم خارجی را در نوار مرورگر خویش تایپ می‌نمایند. ولی می بایست تیتر کنیم که متاسفانه اکثر زمان ها این کوشش‌ها با شکست مواجه میشود. در واقع اکثر اوقات تارنما‌هایی که در اولِ این حاصل قرار دارا‌هستند، کیفیت موردنیاز را ندارند. همین گزینه هم سبب میگردد تا مخاطبان نتوانند به طرز‌ای مطلوب فیلم و سریال‌های دلخواه خویش را دانلود کنند. یکی ایرادات رایج این وبسایت‌ها، وجود وسعت بسیار بالای تبلیغات میباشد.

در واقع این وبسایت‌ها دارنده وسعت بسیار متعددی از تبلیغات آزاردهنده می‌باشند که گردش در باطن وب سایت را بسیار سخت می‌نماید. از طرفی دیگر اکثری از این وب سایت‌ها دارنده تاخیر متعددی برای نشر فیلم‌های نو می‌باشند. اکثر اوقات این رسانه‌ها یک فیلم تازه را پس از یک ماه از نشر ورژن قانونی آن بار گذاری می‌نمایند. آنان در‌این زمان تنها محتوایی درباره با آن منتشر می‌نمایند و هیچ‌سیرتکامل پیوند دانلودی ارائه نمی‌دهند. این مورد سبب ساز می گردد تا مخاطبان اهل ایران از جامعه جهانی عقب بمانند.

رسانه آی فیلمز کارایی کرده تا دراین باره هم به نحوه‌ای مطلوب فعالیت کند. این رسانه همگی تبلیغات مو جود در بستر وبسایت خویش را حذف نموده تا گردش در آن برای مخاطبان معمولی‌خیس باشد. از طرفی دیگر این رسانه همواره خویش را با جدیدترین تولید ها سینمایی عالم همسو می‌نماید. به همین جهت میباشد که جدیدترین فیلم های عالم را فورا پس از تکثیر روی تارنما خویش قرار میدهد. ادغام کلی این مفاد را در کنار هم دیگر منجر گردیده تا اکثری مخاطبان اهل ایران، آی فیلمز را تحت عنوان رسانه مرجع خویش برای دانلود فیلم نو تعیین کنند.

فیلم

دانلود سریال به طور رسمی

سریال‌ها را می‌اقتدار تحت عنوان یک کدام از دیدنی‌ترین محصولات سینمایی در حیث گرفت. این اثر ها خیر فقط موضوعات دیدنی هنری را در خویش دارا‌هستند، بلکه میتوانند برای دوران فرصت بیشتری شخص را مشغول سازند. همین آیتم هم باعث گردیده تا طرف داران بسیار متعددی داشته باشند. این وسعت از طرفدار به سیرتکامل‌ای میباشد که به نترسی می‌اقتدار خاطرنشان کرد که هر اهل ایران دست‌کم یک سریال را در معاش‌اش دنبال می‌نماید. این نفوذ با دقت به ظهور سریال‌های دیدنی فرنگی روز آپ دیت بیشتر هم می‌گردد.

ولی بایستی تیتر کنیم که متاسفانه در مسئله دانلود سریال‌های فرنگی، خطاها مختلفی وجود دارااست. یکی‌از این اشتباهات، عدم هماهنگی رسانه‌های داخلی با رسانه‌های فرنگی میباشد. مثلا وقتی که بخش نو یک سریال منتشر میگردد، رسانه‌های داخلی آن را با تاخیر بسیار متعددی نسبت به رسانه‌های فرنگی منتشر می‌نمایند. از طرفی دیگر عموما صوت‌های دوبله یا این که زیرنویس‌های فارسی که برای آن ها ارائه میگردد، هماهنگ وجود ندارد. این در نوع خویش منجر می‌گردد تا روند دانلود برای مخاطبان اهل ایران طاقت فرسا گردد.

رسانه آی فیلمز تلاش داشته تا در این باره هم به نحو احسن شغل کند. به همین جهت میباشد که‌این رسانه همواره رسانه‌های فرنگی را تحت حیث گرفته و هر اثر را فورا پس از نشر روی سایت خویش قرار میدهد. از طرفی دیگر این رسانه دارنده گروه دوبله منحصر میباشد که سریعا هر اثر را به شایسته ترین نحو ممکن به لهجه فارسی ترجمه می‌نمایند. ادغام کلی این مورد ها در کنار همدیگر سبب ساز می شود تا رسانه آی فیلمز مورد‌ای مطلوب برای دانلود سریال باشد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها