|
کدخبر: 219748

"فیلم سینمایی ونوم ۲ - بگذارید کارنیج بیاید" منتشر شد

اجازه بدین قتل عام دوباره شروع بشه

دنباله ای برای فیلم پرطرفدار ونوم که خیلی از مخاطبان فیلم های این ژانر منتظرش بودند. این فیلم که قرار بود در ماه سپتامبر روی پرده سینما برود با اندکی تاخیر بالاخره منتشر شد. مخاطبان بسیاری بعد از دیدن ونوم ۱، برای دیدن قسمت های بعدی اشتیق نشان دادند و منتظر انتشار قسمت های بعد آن هستند. هر سه نسخه بزرگ سینمایی (ارتش مردگان ، کسانی که مرا مرده می خواهند و مارپیچ: از داستان اره) دارای رتبه R هستند و علاقمندان به این فیلم ها از دنبال کردن آنها خوشحالند. بر خلاف دیگر فیلم های هالیوودی، ونوم یک داستان ابرقهرمانی سریع و جسورانه است. سیر داستانی فیلم بسیار سریع است و همین باعث جذابیت بیشتر برای مخاطبان شده است. شخصیت ونوم در ابتدا در سری اسپایدرمن وارد سینما شد. انگل ونوم در فیلم سینمایی اسپایدر من ۳ به عنوان یک شخصیت شرور معرفی شد. در فیلم اسپایدر من ۳، ونوم با وارد شدن به بدن مرد عنکبوتی و دوباره رفتن به بدن ادی براک تبدیل به دشمن اسپایدر من شد و شخصیت ونوم در این فیلم شکل گرفت.

مشاهده رایگان فیلم ونوم ۲

ونوم-۲

ونوم ۱ ، با بازی تام هاردی (Tom Hardy) و ریز احمد (Riz Ahmed) ، در سال ۲۰۱۸ اکران شده بود. این فیلم با واکنش متفاوتی از سوی تماشاگران و منتقدان روبرو شد.مخاطبان سینما حتما سرکیس را در سه گانه ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) و هابیت (The Hobbit) اثر بی تکرار پیتر جکسون (Peter Jackson) ، در نقش ماندگار اسمیگل-گالم به یاد دارند.

 تام هاردی، بازیگر اصلی این فیلم هم قبل از این فیلم بازی های بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشته بود. مثل سلول شکسته (Splinter Cell) ، مهمانی جنگ (War Party) ، مکس دیوانه (Mad Max) ، برونسون (Bronson) ، دانکریک (Dunkirk) ، تلقین (Inception) ، سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) و بازی خیره کنندش در فیلم بتمن: شوالیه تاریکی بر می خیزد (The Dark Knight Rises) در نقش بین. هاردی در نقش ادی بروک(ونوم) در قسمت اول هم خیلی موفق بود و منتقدین بر همین باورند که این شخصیت شوخ طبع قاتل انگیزه اصلی برای ادامه این مجموعه بوده است. در حالی که خود فیلم انچنان نظر منتقدین رو جلب نکرده بود.

ونوم

فیلم اول ونوم که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است با استفبال خوبی مواجه شد. این فیلم توانست با کمک برخی عناصر مانند تام هاردی و جلوه‌های ویژه یک ابرقهرمان جدید را به مخاطبان عرضه کند. در ونوم ۱ سونی توانست دنیای سینمایی کوچکتر و مستقل از مارول را پایه ریزی کند. هر چند در Venom ۲ تغییراتی در این دنیا مشاهده میکنیم و سمت و سوی ایده ها به مسیری دیگر روانه شده است. فیلم ونوم یک با فروش خوب خود نشان داد که مردم به دنبال قسمت های بعد آن هستند.

نظر منتقدان درباره فیلم ونوم۱

منتقدان نیز نظرات متفاوتی درباره سری فیلم های ونوم داده اند.

از جمله مایک رایان با دادن نمره ۷۰ این فیلم را احمقانه اما خوب تلقی می کند.

کریس اوانجلیسا نیز فیلم را عجیب و غریب می داند و در سایت slashfilm به آن امتیاز ۷۰ داده است.

کیت اربلند اما به این فیلم امتیاز کمتری داده است و آن را در حد امتیاز ۵۸ می داند. همچنین به این موضوع اشاره کرده که ونوم تنها شخصیت ضروری فیلم است و از نظر او بقیه شخصیت ها در این فیلم ضروری نیستند وهر چه بیشتر به شخصیت ونوم پرداخته می شد، بهتر بود.

قسمت دوم فیلم ونوم

قسمت دوم ونوم چند روز است که اکران شده.(شما می توانید فیلم سینمایی ونوم ۲ را در کاران مووی به صورت رایگان با دوبله فارسی و زبان اصلی و کیفیت بالا دانلود و از تماشای آن لذت ببرید). فیلمی که با صرف بودجه نود میلیون دلاری تهیه شده است و مدت زمان فیلم حدود ۹۰ دقیقه است. در این ۹۰ دقیقه خواهیم دید که چگونه بار دیگر ادی براک و ونوم دنیا را نجات می دهند. حالا بعد از وقایعی که در ونوم۱ اتفاق افتاده ادی بروک با ونوم درگیر شده است و رابطه خصمانه شان بیشتر تبدیل به رابطه دوستانه شده بود، دوباره به چالش کشیده شده است.

اندی سرکیس، کارگردان فیلم ونوم ۲ پیش از اکران فیلم در مصاحبه ای بیان کرده بود که در فیلم ونوم ۲ رابطه ونوم و ادی واکاوی خواهد شد که بخش مهمی از فیلم نیز به همین موضوعات و روابط میان ادی و ونوم اشاره دارد. اما اگر به طور خلاصه و بدون اسپویل کردن فیلم بخواهیم در این مورد صحبت کنیم، رابطه بین این دو فرد بسیار پیچیده و پر پیچ و خم است.

در فیلم ونوم ۲ با یک شخصیت منفی مواجه می شویم که نام آن کارنیج است و جزو ترسناک ترین شخصیت های دنیای اسپایدر من محسوب می شود. اگر کارنیج را بشناسید، احتمالا از خشونت های شدید و بدون مرز او اطلاع دارید.اگر کارنیج را از کمیک ها بشناسید، باید گفت ماهیت کارنیج در این فیلم با کمیک ها متفاوت است و در این فیلم شخصیت نسبتا جدید از کارنیج را خواهید دید. همچنین باید اذعان کرد که وودی هارلسون گزینه خوبی برای نقش کارنیج است.

قبل از اکران فیلم تریلرهای جذابی نیز از فیلم منتشر شده بود که بررسی آنها خالی از لطف نیست:

در آخرین تریلر پخش شده میشه دید شوخی های بروک با ونوم بیشتر و بامزه تر شده است. همچنین شاهد چگونگی تبدیل شدن کلیتوس کسدی به کارنیج هستیم که با گاز گرفتن ادی بروک و احتمالا خوردن مقدار کمی از خونش ، صاحب کارنیچ میشود و با کارنیچ از زندان فرار می کند. صحنه هایی از مبارزه بین ونوم و کارنیچ رو می بینیم که این نوید دیدن یک مبارزه خوب مارولی رو به بیننده می دهد. در تریلر جدید شاهد ورود شیریک نیز هستیم.

 در قسمت جدید کمی هیجان مبارزات بالا می رود و شخصیت پردازی ها بهتر شده است تا بخشی از کمبود های قسمت قبلی جبران شده است.

فیلم-ونوم

عوامل فیلم ونوم ۲

کارگردان: اندی سرکیس

تهیه کنندگان: آوای آراد ، ایمی پاسکال ، تام هاردی ، مت تولماخ ، کلی مارسل

فیلمنامه: کلی مارسل بر اساس داستانی از تام هاردی و کلی مارسل بر پایه مارول کامیکس

بازیگران: تام هاردی ، میشل ویلیامز ، نائومی هریس ، رید اسکات ، استیون گراهام

موسیقی: مارکو بلنت رامی

فیلمبردار: رابرت ریچاردسون

زبان: انگلیسی

کاران مووی از جمله بزرگترین سایتهای حوزه فیلم و سریال در ایران محسوب می شود که مجموعه کاملی از فیلم های خارجی است که با کیفیت های متنوع و به زبان اصلی و دوبله شده، فیلم ها را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. همچنین در سایت کاران مووی نسخه زبان اصلی فیلم ها با زیرنویس چسبیده قابل دانلود هست. اگر قصد تماشای فیلم به صورت آنلاین را داشته باشید کاران مووی گزینه خوبی برای شما خواهد بود و به شما این امکان را می دهد که با کیفیت دلخواه بدون دانلود فیلم، در لحظه فیلم را تماشا کنید. اگر علاقمند به سریال ها و فیلم های سینمایی هستید و به دنبال مرجعی کامل و به روز از فیلم، سریال و انیمیشن میگردید، حتما به کاران مووی سر بزنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها