|
کدخبر: 232674

دانلود فیلم های معمایی و پیچیده با دوبله فارسی

سینما و تلویزیون دانلود فیلم های معمایی و پیچیده با دوبله فارسی

فیلم های پیچیده یا معمایی یکی از دوست داشتنی ترین ژانرهای علاقمندان به فیلم و سریال است. کاری که خارجی ها در فیلم هایشان استادانه آن را بلدند.

اگر نگاهی به فیلم های برگ ریزون خارجی کنیم و تعریف تمجید های بینندگان را ببینیم متوجه می شویم در کلام آنها رازآلوده بودن فیلم را به ناخوادآگاه ستوده اند. مثلا سریال پیکی بلایندرز یکی از دلایل محبوب بودن آن ژانر و رازهایی است که درون آن نهفته شده است. یک جنایت و کشف راز اتفاقات افتاده باعث می شود استارت موضوع معمایی زده شود. حدسیات گمان ها همه ختم می شود به معمایی که در فیلم در پی حل آن هستیم. با ما همراه باشید تا فیلم های معمایی حسابی پیچیده رو برای شما معرفی کنیم.

5 فیلم پیچیده پیشنهادی

1- اتاق فرار

فیلم سینمایی اتاق فرار یا اسکیپ روم (Escape Room) فیلمی اکشن، ماجرایی و درام، محصول سال ۲۰۱۹ کشورهای آمریکا و کانادا به کارگردانی آدام روبیتل است. بازیگرانی چون تیلور راسل، دبورا آن ول، لوگان میلر، جی الیس، نیک دودانی، تایلر لابین، یوریک ون واگنینگن و کنث فوک در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم اتاق فرار که محصول مشترک کمپانی‌های کلمبیا پیکچرز و اوریجینال فیلم به حساب می‌آید، با بودجه ۹ میلیون دلاری ساخته ‌شده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش ۱۵۱.۸ میلیون دلاری رسیده‌است. جالب است بدانید که نقش‌ آفرینی بازیگران و حال و هوای این فیلم از سوی بسیاری از منتقدان، مورد ستایش قرار گرفته‌ است.

به شش غریبه جعبه‌های سیاه مرموز به همراه بلیت‌هایی به یک اتاق فرار غوطه‌وری داده می‌شود تا فرصتی برای برنده شدن چندین تن پول داشته باشند. آنها که در چندین اتاق با شرایط سخت قفل شده اند، اسرار اتاق فرار را کشف می کنند و باید برای زنده ماندن و یافتن راهی برای خروج بجنگند.

2- چیز

فیلم The Thing یک اثر معمایی، ترسناک و علمی تخیلی محصول 1982 آمریکا به کارگردانی جان کارپنتر و نویسندگی بیل لنکستر، جان دبلیو. کمبل می باشد. بازیگرانی همچون؛ کرت راسل، ویلفورد بریملی، کیث دیوید در این فیلم ایفای نقش می کنند. یک ایستگاه تحقیقاتی ایالات متحده، قطب جنوب، اوایل زمستان 1982. این پایگاه ناگهان توسط یک هلیکوپتر از ایستگاه تحقیقاتی نروژی در نزدیکی آن وزوز کرد. آنها در حال تلاش برای کشتن سگی هستند که از پایگاه آنها فرار کرده است. پس از نابودی هلی کوپتر نروژی، اعضای تیم ایالات متحده به پایگاه نروژی پرواز می کنند تا همه آنها مرده یا مفقود شده را کشف کنند. آنها بقایای موجود عجیبی را می یابند که نروژی ها سوزانده اند. آمریکایی ها آن را به پایگاه خود می برند و استنباط می کنند که یک شکل زندگی بیگانه است. پس از مدتی مشخص می‌شود که بیگانه می‌تواند به اشکال دیگر زندگی، از جمله انسان، جذب شود و مانند یک ویروس منتشر شود. این به این معنی است که هر کسی در پایگاه می تواند ساکن شود و تنش ها تشدید می شود. جهت دانلود فیلم چیز با 2 نسخه دوبله فارسی و زیرنویس به سایت نیکی دیلی سری بزنید.

3- آزمون

Exam ،آزمون یا امتحان فیلمی هیجان انگیز و معمایی به نویسندگی و کارگردانی استوارت هازلدین و محصول سال ۲۰۰۹ سینمای بریتانیا است. هازلدین به همراه گرت آنوین تهیه‌کننده این فیلم بوده و استیون بارتون موسیقی متن آن را ساخته است. بازیگران این فیلم؛ آدار بِک، جما چان، ناتالی کاکس می باشند. هشت نامزد با استعداد به مرحله نهایی انتخاب رسیده اند تا به صفوف یک شرکت مرموز و قدرتمند بپیوندند. وارد یک اتاق بدون پنجره می شوند و یک Invigilator به آنها 80 دقیقه فرصت می دهد تا به یک سوال ساده پاسخ دهند. او سه قانون را بیان می کند که باید از آنها پیروی کنند یا رد صلاحیت شوند: با او یا نگهبان مسلح کنار در صحبت نکنید، اوراق آنها را خراب نکنید و اتاق را ترک نکنید. ساعت را روشن می کند و می رود. نامزدها برگه‌های سؤال خود را برمی‌گردانند - و متوجه می‌شوند که آنها کاملاً خالی هستند. پس از رفع سردرگمی اولیه، یکی از نامزدهای ناامید می نویسد "من معتقدم که لیاقتش را دارم..." و بلافاصله به دلیل خراب کردن اخراج می شود. کاندیداهای باقی مانده به زودی متوجه می شوند که اجازه دارند با یکدیگر صحبت کنند، و موافقت می کنند که برای کشف این سوال همکاری کنند: سپس می توانند برای پاسخ به آن رقابت کنند. در ابتدا آنها مشکوک می شوند که ممکن است این سؤال مانند یک نشانگر امنیتی در کارت اعتباری در کاغذهای آنها پنهان شده باشد و راه هایی برای تغییر محیط خود برای افشای کلمات پنهان پیدا می کنند. اما نور، مایعات و سایر برنامه‌ها همه نقش بر آب می‌شوند. به زودی، نامزدها شروع به کشف پیشینه، تعصبات و برنامه های پنهان یکدیگر می کنند. تنش‌ها با پایین آمدن پیوسته ساعت به سمت صفر افزایش می‌یابد و هر نامزد باید تصمیم بگیرد که برای تضمین شغل نهایی چقدر مایل است برود.

4- چهره پنهان

The hidden face فیلمی محصول سال ۲۰۱۱ و به کارگردانی آندرس بایز است. در این فیلم بازیگرانی همچون کیم گوتیه‌رس، کلارا لاگو، مارتینا گارسیا، مارسلا مار، خوان آلفونسو باپتیستا و الکساندرا استوارت ایفای نقش کرده‌ اند. آدریان، رهبر ارکستر با استعداد، پیامی ویدیویی از بلن محبوبش دریافت می کند که با چشمان اشک آلود به او می گوید که او را ترک می کند و دیگر نمی تواند با او ادامه دهد.  داستان آدریان که از اخبار غیرمنتظره جدایی غیرقابل برگشت آنها متلاشی شده و از تصمیم غیرقابل توضیح بلن گیج شده است، از پلیس محلی کمک می گیرد تا این پرونده مرموز ناپدید شدن را حل کند. با این حال، از آنجایی که هنوز خبری از بلن نیست، یک زن جدید در زندگی او ظاهر می شود. در پایان، بدون هیچ پیشرفتی در مورد گیج کننده بلن، چه کسی فکر می کند فراتر از واقعیت ها نگاه کند، زیرا حقیقت اغلب در غیر معمول ترین مکان پنهان است.

5- قوی سیاه

Black swan فیلمی در ژانر هیجان انگیز و درام محصول ۲۰۱۰ آمریکا به کارگردانی دارن آرونوفسکی و نقش‌آفرینی ناتالی پورتمن، ونسان کسل، میلا کونیس، باربارا هرشی و وینونا رایدر است. این فیلم به دوره‌ای از زندگی یک بالرین می‌پردازد که در باله نیویورک تحت فشارهای سخت بیرونی و درونی قرار گرفته‌است.

سایت نیکی دیلی با داشتن بیش از 5 هزار عنوان سینمایی و سریالی ایرانی و خارجی با چندین کیفیت و حجم کم یکی از باکیفیت ترین رسانه های دانلودی می باشد. همچنین فیلم های دوبله فارسی این سایت با نسخه 2 زبانه نیز ارائه می شوند که بتوانید با دانلود یک فایل به دو زبان دوبله و اصلی فیلم دسترسی پیدا کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر