|
کدخبر: 227800

مجید مظفری ،فیتیله ای ها و ادموند بزیک میهمانان «چهل تیکه» شدند

برنامه تلویزیونی «چهل‌تیکه» در پایان هفته میزبان عموهای فیتیله‌ای، مجید مظفری و ادموند بزیک است.

سینما و تلویزیون مجید مظفری ،فیتیله ای ها و ادموند بزیک میهمانان «چهل تیکه» شدند

سری پنجم برنامه «چهل تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی، این روزها در حال پخش از شبکه نسیم است. برنامه‌ای که به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشورمان می‌پردازد.

فصل جدید «چهل تیکه» در هفته‌های گذشته در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پخش می‌شد. اما از این هفته، سه‌شنبه‌ها، چهارشنبه‌ها، پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد بود.

محمدرضا علیمردانی امشب (چهارشنبه اول دی‌ماه) میزبان حمید گلی و علی فروتن از گروه معروف و ماندگار فیتیله است. حمید گلی و علی فروتن به همراه محمد مسلمی از سال ۱۳۶۴ در مدرسه هنر و ادبیات صداوسیما یک گروه تئاتر تشکلی دادند و از سال ۱۳۶۷ با تولید یک برنامه تلویزیونی وارد کار کودک شدند.

حمید گلی درباره ناگفته‌هایی صحبت می‌کند که شاید تا به حال شنیده نشده! ماجرای تریلی که این بازیگر را به شهرهای مختلف ایران برده و اردوگاه طالبان و حضور در استان‌های افغانستان و کشورهایی مثل نروژ و هلند که خاطره‌ها آفریده شد.

یکی از نکاتِ جالب دیگری که علی فروتن هم درباره‌اش صحبت می‌کند نقش عموهای فیتیله‌ای‌ها که باعثِ کاهش جرائم رانندگی شده‌اند. حتی باعث نجات آدم‌هایی شده‌اند که به دلیل قتل غیرعمد محکوم به اعدام شده بودند.

پنجشنبه شب (دوم دی‌ماه)، چهل‌تیکه میزبان خاطرات یک بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون است. مجید مظفری که این روزها او را در سریال‌های تلویزیون بیش از کارهای سینمایی می‌بینیم در بسیاری از کارهای ماندگار سینما ایفای نقش کرده است. برای فیلم «مسافران» برنده سیمرغ بلورین شد و برای چند فیلم سینمایی دیگر هم نامزد بهترین نقش مکمل مرد شده است.

بازی‌های خوبی در فیلم «کشتی آنجلیکا» و «تشکیلات» و «تیغ و ابریشم» و خیلی از کارهای تلویزیون همچون «سفر سبز» و «روزهای زندگی» داشته است. خاطرات جالبی از رفتن به سرپل ذهاب در زمانِ جنگ دارد و در کنارِ یادی از هما روستا و محمود استاد محمد که برنامه را به او تقدیم کرد.

یادم نیست در میمه یا سر پل ذهاب بودیم که شب ما را بردند در چادری که مسجد بود، اسکان دادند. دو سرباز هم انجا خوابیده بودند و ما مدام مراقب بودیم که سر و صدا نکنیم این بندگان خدا راحت بخوابند. صبح که شد آمدند دو سرباز را بردند. هر دو شهید شده بودند!

آخرین میهمان این هفته «چهل تیکه» هم همچون هفته قبل که بهتاش فریبا در برنامه حضور پیدا کرد، ادموند بزیک یکی از فوتبالیست‌های قدیمی به خاطراتش و نوستالژی‌هایش پرداخته خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها