|
کدخبر: 225939

«خندوانه» و «عمو پورنگ» اول شدند

نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما درباره مجموعه‌های تلویزیونی سیما در آبان ۱۴۰۰ نشان می‌دهد ۷۹ و ۷ دهم درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و «خندوانه» پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون در آبان بوده است.

سینما و تلویزیون «خندوانه» و «عمو پورنگ» اول شدند

برنامه «خندوانه» شبکه نسیم با ۳۵/۶ درصد مخاطب در صدر برنامه‌های تلویزیون در آبان بوده است.

مستند «حیات‌وحش» شبکه مستند با ۵/۳۱ درصد بیننده در رتبه دوم علاقه‌مندی‌های مخاطبان قرارگرفته و برنامه «فوتبال برتر» (پخش زنده مسابقات فوتبال کشور) شبکه سه سیما نیز در این نظرسنجی با ۸/۲۶ درصد حائز رتبه سوم شده است.

بر مبنای این آمار و در دسته بندی برنامه‌های خانوادگی، سیمای خانواده شبکه یک با ۹/۱۱ درصد، به خانه برمی گردیم از شبکه ۵ با ۷/۱۱ درصد، عصر خانواده از شبکه ۲ با ۳/۸ درصد مخاطب به ترتیب پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها با محوریت خانواده و سبک زندگی سیما بودند.

در میان برنامه‌های صبحگاهی سیما، به ترتیب صبح‌به‌خیر ایران از شبکه یک سیما با ۶/۱۰ درصد مخاطب، سلام صبح‌به‌خیر از شبکه سه سیما با ۸ درصد و صبحی دیگر از شبکه آموزش با ۶ درصد مخاطب، برنامه‌های پربیننده صبح تلویزیون در آبان بودند.

در میان برنامه‌های سرگرمی محور تلویزیون، خندوانه شبکه نسیم با ۶/۳۵ درصد مخاطب، حیات‌وحش شبکه مستند با ۵/۳۱ درصد، اعجوبه‌ها شبکه سه سیما با ۸/۱۹ درصد و سیم آخر شبکه سه سیما با ۹/۱۶ درصد پرمخاطب‌ترین برنامه‌های این بخش بودند.

بر اساس این نظرسنجی کلبه عموپورنگ با ۱۹/۲ درصد پرمخاطب‌ترین برنامه حوزه کودکان و نوجوانان در آبان بود.

گفتنی است در این گزارش۲۰/۷درصد از پاسخگویان بیننده تکرار برنامه‌های سیما از طریق اینترنت (سایت‌های آپارات و تلوبیون و...) بوده‌اند و ۲۲/۸درصد از پاسخگویان حاشیه‌ها و رویداد‌های برنامه‌های شبکه‌های سیما را از طریق شبکه‌های اجتماعی پیگیری می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها