|
کدخبر: 221990

سازمان سینمایی روز مجلس را تبریک گفت

سازمان سینمایی کشور با انتشار پیام تبریک ضمن گرامیداشت روز مجلس اظهار امیدواری کرد با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تحقق عملی فرامین رهبر معظم انقلاب و اهداف و ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی در پیشبرد سیاست‌های فرهنگی و بازسازی انقلابی و عقلانی ساختار سینما گام‌های موثر برداریم.

سینما و تلویزیون سازمان سینمایی روز مجلس را تبریک گفت

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ متن پیام تبریک به این شرح است:

باسمه تعالی

روزشهادت عالم مجاهد و انقلابی آیه الله سیدحسن مدرس و «روز مجلس» فرصت گرانقدری برای تکریم و ارج نهادن به خانه ملت و مجاهدت در مهم‌ترین رکن اساسی نظام مردم سالاری دینی است. فرصت تجلیل و قدردانی از شخصیت‌هایی که تمام همت و عزم خویش را در مسیر پیشرفت، توسعه و تعالی پایدار کشور عزیزمان مصروف می‌دارند.

سازمان سینمایی و سمعی و بصری باگرامیداشت یاد و خاطره روحانی شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره) و نمایندگان شهید مجلس شورای اسلامی، فرا رسیدن روز مجلس شورای اسلامی را به همه نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌نماید..

امید که درسایه عنایات خداوند سبحان و ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) ورهبری‌های حکیمانه امام خامنه‌ای مدظله العالی و بهره گیری از رهنمود‌ها و همراهی نمایندگان شریف و عزیز ملت بزرگ ایران در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیشبرد سیاست‌های فرهنگی دولت مردمی و انقلابی؛ وخصوصا در حوزه سینما به عنوان کلیدپیشرفت کشور و بازسازی انقلابی و عقلانی ساختار سینما گام‌های موثر برداریم.

 

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها