|
کدخبر: 220335

پلیس ها در انتظار مسعود کیمیایی !

گالری گلستان از روز جمعه پنجم آبان ماه تا هفدهم آذر میزبان نقاشی‌های مسعود کیمیایی کارگردان سینماست. مراسم افتتاحیه این رویداد، روز گذشته برگزار شد.

سینما و تلویزیون پلیس ها در انتظار مسعود کیمیایی !

نمایشگاه نقاشی‌های مسعود کیمیایی روز جمعه پنجم آذرماه در گالری گلستان افتتاح شد.

علاوه بر عکاسان، خبرنگاران و مدعوین، برخی از هنرمندان نیز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حضور داشتند. این نمایشگاه شامل بیست و یک اثر از کارگردان قیصر و گوزن‌ها در حالی افتتاح شد که تعدادی از علاقمندان سینمای او مقابل گالری به انتظارش ایستاده بودند و اتفاق مورد توجه اینکه پلیس محلی نیز که به طور سر زده از آنجا گذر می‌کرد، برای دیدن او به انتظار ایستاده بود. در نهایت اینکه مسعود کیمیایی با تاخیر در مراسم حاضر شد.

لیلی گلستان ساعتی پس از برگزاری مراسم افتتاحیه در صفحه اینستاگرام خود در اینباره نوشته است:

«شبی فراموش نشدنی. نمایشگاه نقاشی مسعود کیمیایی. دو نفراز شاگردان مدرسه‌ی کیمیایی دم در ورودی ایستادند و ده نفر داخل گالری می‌شدند و هرکس بیرون می‌آمد نفر اول در صف وارد می‌شد. بیرون گالری غلغله. جناب سرگرد آمد گفت جناب سرهنگ در ماشین با شما کار دارد. در نهایت احترام پرسیدند چه خبره و وقتی گفتم مسعود کیمیایی دوتایی گفتند قیصر! و از وضع ورود به گالری اظهار رضایت کردند و گفتند میمانیم تا خودشان بیایند و شلوغی را کنترل کنیم. بعد که خیالشان راحت شد تشکر کردند و رفتند. امشب همه چیز در عین تمدن و ادب و مهربانی گذشت. و بخیر و خوشی افتتاحیه بر گزار شد. دیدیم که چقدر مردم قدردان هستند و چقدر کیمیایی را دوست دارند. از همه‌ی حاضرین در این جمع دوستانه و متمدنانه تشکر می‌کنم.»

علاوه بر لیلی گلستان (مدیر گالری) آیدین آغداشلو، سیدعبدالجواد موسوی، سیاوش تهمورث و یغما گلرویی در این رویداد حضور داشتند.

گفتنی است نقاشی‌های مسعود کیمیایی بین نود تا سیصد و بیست میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. کاتالوگی از آثار نمایشگاه نیز چاپ و منتشر شده و به قیمت دویست هزارتومان برای مخاطبان قابل تهیه است.

نمایشگاه نقاشی‌های مسعود کیمیایی تا هفدهم آذرماه برقرار است و علاقمندان می‌توانند هر روز به جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۴ تا ۸ عصر به دیدن آثار او بروند.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها