|
کدخبر: 215237

همکاری راجر واترز و بهمن قبادی نتیجه داد+ویدئو

فیلم سینمایی «چهار دیوار» The Four Walls آخرین ساخته بهمن قبادی در ژاپن روی پرده رفت.

سینما و تلویزیون همکاری راجر واترز و بهمن قبادی نتیجه داد+ویدئو

فیلم سینمایی «چهار دیوار» The Four Walls آخرین ساخته بهمن قبادی، به تهیه‌کنندگی «راجر واترز» Roger Waters موسیقیدان، ترانه‌سرا، خواننده، نوازنده مطرح انگلیسی و بنیان‌گذار گروه موسیقی «پینک فلوید» Pink Floyd، محصول کشورهای ترکیه و انگلستان و با بازی امیر آقایی و تعدادی از بازیگران سرشناس ترکیه در نخستین اکران جهانی خود در بخش «مسابقه اصلی» سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «توکیو» Tokyo در کشور ژاپن روی پرده ‌رفت.

  امیر آقایی جایزه بهترین بازیگری مرد و همچنین ۳ بازیگر دیگر این فیلم از جمله؛ «باریش یلدیز»Bariş Yildiz بازیگر تُرک و «فاتیح آل» Fatih Al و «اُنور بولدو» Onur Buldu بازیگران کُرد این فیلم نیز مورد تقدیر ویژه هیات داوران این رویداد معتبر سینمایی قرار گرفتند.

امیرآقایی

امیر آقایی در پیام ویدئویی برای مراسم اختتامییه سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «توکیو» گفت: از هیات محترم داوران تشکر می‌کنم، که بنده را انتخاب کردند؛ ممنونم از آقای «راجر واترز» که به من اطمینان کردند و این نقش را به من سپردند و پشتم ایستادند. از «بهمن قبادی» بی‌سرزمین تشکر می‌کنم و آرزو می‌کنم که بهمن، به زودی به سرزمین مادری‌ات برگردی و فیلم‌های دلخواهت را بسازی. از گوچی تهیه کننده‌مون تشکر می‌کنم که خیلی حمایتم کرد و پشتم ایستاد. از تیم محترم بازیگری «چهار دیوار»؛ از «فوندا اریگیت» «باریش یلدیز»، «اُنور بولدو» و «فاتیح آل» تشکر می‌کنم و ممنونم که من را در جمع خودتان به عنوان یک ایرانی پذیرفتید که نقش یک تُرک را بازی می‌کند. سال‌ها پیش، وقتی زبان استانبولی می‌خواندم هرگز و هیچگاه فکر نمی‌کردم که این‌جوری به کارم بیاید، ممنونم و این جایزه را به بازیگران سینمای ترکیه تقدیم می‌کنم.

سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «توکیو» با ریاست «هیرویاسو آندو» توسط بنیاد توسعه بین‌المللی سینمای ژاپن، به ریاست هیات داوران «ایزابل هوپر» بازیگر سرشناس فرانسوی و با نمایش بیش از ۱۰۰ اثر از کارگردانان کشورهای مختلف جهان از روزهای ۸ تا ۱۷ آبان ماه جاری (۳۰ اکتبر تا ۸ نوامبر ۲۰۲۱) در شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار شد.

منبع: اکونا پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها