|
کدخبر: 213229

پسر اسطوره استقلال در فیلم نیکی کریمی

آتیلا حجازی مربی سابق استقلال دپو پسر ناصر حجازی اسطوره این باشگاه در یک فیلم سینمایی بازی کرد.

سینما و تلویزیون پسر اسطوره استقلال در فیلم نیکی کریمی

آتیلا حجازی در فیلم شیفت شب ساخته نیکی کریمی حاضر شده که از سوپراستارهای دهه هفتاد سینمای ایران است. آتیلا ، فرزند مرحوم ناصر حجازی – در «شیفت شب» فیلم نیکی کریمی، در چند سکانس کوتاه حضور داشت.

شیفت-شب

پسر مرحوم حجازی درباره حضور در شفیت شب به «خبرورزشی» توضیح می‌دهد: «من در این سال‌ها چهار پیشنهاد برای بازیگری در سینما داشتم.

نمی‌خواهم اسم کارگردان‌ها را ببرم ولی در سالیان نسبتاً دور، دو پیشنهاد داشتم که آن موقع در تیم استقلال بازی می‌کردم ولی هر دو پیشنهاد را همان موقع رد کردم. ۵ – ۶ سال بعد هم یک پیشنهاد دیگر رسید.»

او در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی با خانم کریمی کار را شروع کردید و چه شد این پیشنهاد را قبول کردید؟» می‌گوید: «راستش نزدیک به سه سال قبل از فیلمبرداری که خانم کریمی به من پیشنهاد دادند. ایشان با من تماس گرفتند و خواستند که چند سکانس کوتاه در فیلمشان حضور داشته باشم.»

اما چه شد که آتیلا با وجود علاقه‌مند نبودنش به بازیگری، این پیشنهاد را پذیرفت؟ او پاسخ می‌دهد: «خانم کریمی هر زمانی که مراسمی بوده دعوت ما را پذیرفته و آمده، به همین خاطر من هم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم و در فیلم ایشان حضوری کوتاه داشتم. خوشحالم که حضور کوچکی در فیلم شیفت شب داشتم.»

آتیلا گویا حالا به بازیگری علاقه‌مند شده است. او در این باره توضیح می‌دهد: «خب در مجموع بازیگری را دوست دارم. جزو کارهایی است که به آن علاقه‌مند هستم. به همین دلیل هم پیشنهاد خانم کریمی را قبول کردم.»

منبع: هنر امروز

ارسال نظر