|
کدخبر: 212591

ستاره سینمای ایران شوهر غیرتی دوست دارد! + فیلم

افسانه پاکرو متولد بهار ۱۳۶۲ در تهران است. افسانه پاکرو هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

سینما و تلویزیون

پاکرو در اواخر اردیبهشت ۱۳۹۵، در صفحهٔ اینستاگرام خود عکسی از خودش در چین منتشر کرد. چند روز بعد اعلام شد کیارستمی یک فیلم در چین می سازد که تنها بازیگر ایرانی آن، افسانه پاکرو است. خبر ساخت فیلم «راهبه ها» در چین، از یک سال پیش مطرح بود. اما با مرگ کیارستمی سرنوشت فیلم نیز نامعلوم ماند.  افسانه پاکرو درباره خواستگاری اش صحبت کرد.

افسانه پاکرو بازیگر زن مشهور که مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده می گوید از خواستگارهای زیادش دیوانه شده است.

ماجرای جالب خواستگارهای زیاد افسانه پاکرو این است که شایعه ای شده بود که او به دنبال دو تا داداش برای خواستگاری همزمان از خود و خواهرش است و همین باعث شده بود که هزاران مرد دوقلو یا برادر از افسانه پاکرو خواستگاری کنند و همین موضوع باعث شده بود که مزاحمت های زیادی برای این خانم بازیگر به وجود بیاید.

در مصاحبه ای که با افسانه پاکرو بازیگر زن مشهور شده بود درباره ازدواجش ملاک هایی را مطرح کرد که جالب ترین آن غیرتی بودن مرد بود. او می گوید ممکن است که به خواستگار خارجی جواب مثبت بدهم ولی اولویتم شوهر ایرانی است و بیشتر به دنبال مرد غیرتی هستم. (با توجه به مدلینگ افسانه پاکرو در ترکیه و بازیگر بودنش غیرتی بودن شوهرش هم قطعا یک فانتزی است وگرنه مشکل زندگی زناشویی اش خواهد بود) افسانه پاکرو (متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز ) هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. افسانه پاکرو یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد، مجرد است ، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است ، عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها