|
کدخبر: 210092

استوری متفاوت پرستو صالحی در غربت

پرستو صالحی بازیگر خوش چهره ایرانی که به تازگی مهاجرت کرده است در اینستاگرامش عکسی متفاوت را از خود در دوران کودکی با چهره‌ای بازیگوش به اشتراک گذاشت.

سینما و تلویزیون استوری متفاوت پرستو صالحی در غربت

پرستو صالحی بازیگر زن که چند سال است از سینما و تلوزیون دور شده با انتشار یک استوری از مهاجرتش خبر داد. وی در آخرین استوری اینستاگرام خود با انتشار تصویری از داخل هواپیما نوشت: سخت بود دل کندن خیلی سخت. کاربران شبکه‌های اجتماعی این استوری را به معنای مهاجرت او تلقی کرده‌اند. او در بیوی اینستاگرامش نوشته است: مهری جز مهر ایران و عشقی جز سرافرازی ایرانیان ندارم.

صالحی که بیشتر او را با مجموعه سریال ” زیر آسمان شهر ” می‌شناسند در آخرین پست اینستاگرامش که امروز پس از درگذشت یک هنرمند پیشکسوت منتشر کرد نوشت: استاد عزت الله مهرآوران هم رفت. بله ایشون واکسینه شده بودند ولی تا زمانی که همه ی مردم واکسینه نشوند ایمنی جمعی ایجاد نمیشه.

بیشتر بخوانید:

صالحی اندکی قبل به تاخیر در واکسیناسیون اعتراض کرده بود این هنرپیشه زن که در برنامه ماه عسل خاطره زندگی‌اش را تعریف کرد و مورد توجه مردم قرار گرفت در آخرین جمله پست اخرش نوشت: خدایا روح رفتگانمان شاد و صبر برای خانواده‌های عزادار … عالیجناب عزت الله مهرآوران سفر به سلامت دلمون براتون تنگ میشه.

تصویر کودکی های پرستو صالحی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد:

پرستو-صالحی

 

منبع: وقایع روز

ارسال نظر