|
کدخبر: 208191

چرا پرستو صالحی مجبور به مهاجرت شد؟

پرستو صالحی بازیگر سینما درخصوص اقدامات و کارهای اخیرش گفت: چند سال قبل به دلیل یک‌سری مشکلات مالی مجبور بودم، کارهایی را که مورد میلم نبود را نیز انتخاب کنم.

سینما و تلویزیون چرا پرستو صالحی مجبور به مهاجرت شد؟

پرستو صالحی گفت:  متأسفانه برخی از این کارهای قبلی سطحش پایین بود که منتظر می‌مانم تا از یادها برود و تا زمانی که پیشنهاد خوبی که نظرم را جلب نکند، صبر خواهم کرد.

وی ادامه داد: در چهل سالگی، نبود کار نمی‌تواند مرا از پا بیندازد.

این بازیگر سینما و تلویزیون به ورود بازیگران به عرصه‌های دیگر اشاره نمود و اظهار داشت: ورود بازیگران به عرصه‌های دیگر، بهترین کار است و ای کاش فرصت این اقدام را در سال‌های گذشته نیز داشتیم.

وی افزود: اگر هر کدام از بازیگران از ابتدا اجازه فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند، هیچ‌کدام به بحران‌های مالی برخورد نمی‌کردیم. به کارهای اجباری و انتخاب‌های بد نمی‌رسیدیم.

صالحی در پایان به درخواست‌هایش از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم اشاره نمود و خاطرنشان کرد: درخواست‌ها که بسیار است اما می‌توانم بگویم که بین هنرمندان، تفاوت قائل نشوند. نقش‌اولی‌ها، نقش‌دومی‌ها و هنروران همگی برای هنر زحمت می‌کشند و بدون این افراد هیچ فیلمی ساخته نمی‌شود. لذا قدر هنرمندان را بیشتر بدانیم تا این افراد کارهای قوی‌تر و بهتر ارائه دهند.

 

منبع: خبر فوری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها