|
کدخبر: 204034

هومن سیدی از ایران مهاجرت می کند + عکس

هومن سیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز و بعد از درگذشت یک هنرمند بر اثر کرونا نوشت: «شاید همان زمان که گفتند اگر دوست ندارید از اینجا بروید را جدی نگرفتیم»

سینما و تلویزیون هومن سیدی از ایران مهاجرت می کند  + عکس

هومن سیدی هم مانند سایر هنرمندان از درگذشت علی سلیمانی در اثر کرونا بسیار متاثر شد. هومن سیدی پس از مرگ همکارش علی سلیمانی به ماجرای مهاجرت از ایران فکر کرد. هومن سیدی در اینستاگرام خود به این موضوع پرداخت. پست هومن سیدی با واکنش هنرمندان همراه بود. در ادامه این پست هومن سیدی را مشاهده خواهید کرد.

امروز و بعد از درگذشت یک هنرمند بر اثر کرونا نوشت: «شاید همان زمان که گفتند اگر دوست ندارید از اینجا بروید را جدی نگرفتیم»

درگذشت علی سلیمانی امروز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ به دلیل ابتلا به کرونا صدای بسیاری از بازیگران را در مورد عدم واردات سریع واکسن در آورده و هر یک به نوعی واکنش نشان می‌دهد. این عکس پست امروز سیدی است:

هومن-سیدی

واکنش هنرمندان به نوشته هومن سیدی

لیندا کیانی هم در کامنت پست جدید هومن سیدی نوشت: این منطقی‌ترین و راست‌ترین جمله ایی بود که از تلوزیون پخش شد.

اشاره آنها به جملات مجری زن صدا و سیماست که در یک برنامه گفته بود هرکس این شرایط کشور را نمی‌خواهد بگذارد برود که با انتقاد زیادی همراه شد.

هنگامه قاضیانی هم زیر این پست نوشت: جدی نگرفتیم، چقدر دقیق گفتی. رسما و با صراحت بهمون گفتن ناراحتید برید. رفیق.

دنیا مدنی هم که چندی پیش از احتمال مهاجرتش گفته بود زیر این پست واکنش نشان داده است.

دی ماه ۱۳۹۸ بود که زینب ابوطالبی، مجری شبکه افق سیما گفته بود کسانی که با اعتقادات او همراه نیستند و به رفاه و زندگی آرام خود فکر می‌کنند بهتر است از ایران بروند.

شدت انتقادات مردم به او به حدی زیاد بوده که زینب ابوطالبی در صفحه اینستاگرام خود کامنت‌ها را بسته تا بیش از این مورد اهانت قرار نگیرد.

 

منبع: رکنا
  • ناشناس ارسالی در

    به جهنم که مهاجرت می کنید رو کول این ملت رفتید بالا.
    خودتان را با ولی نعمت ملت اشتباه گرفتید. برید بخورید برایتان کشیدند

ارسال نظر