|
کدخبر: 201215

عکس لو رفته لیندا کیانی در خارج از کشور!

لیندا کیانی یکی از چهره های آشنا درتلویزیون و سینما است. لیندا کیانی یکی از بازیگران آبادانی کشور است.

لیندا کیانی دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه می باشد. لیندا کیانی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. برخی از سودجویان با استفاده از فوتوشاپ سعی در هتک حیثیت لیندا کیانی داشت.

لیندا کیانی دختر آبادانی سینمای ایران که متولد شهریور ۱۳۵۹ است دیروز به ۴۱ سالگی رسید و تصاویری از جشن تولدش منتشر کرد که می بینید.

لیندا-کیانی

او تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۱۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود

با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی های خود جلب کرد.

 لیندا کیانی در سال ۱۳۸۸ در سریال رستگاران به کارگردانی سیروس مقدم در کنار پوریا پورسرخ و آتیلا پیانی و در نقش رویا ایفای نقش کرد.رستگاران داستان آدم های زیادی است؛ آدم هایی که هر کدام ماجرایی دارند و در ۵۳ قسمت سریال، هر چند قسمت یک بار داستان یکی از آنها را می بینیم. اما اتفاق های اصلی سریال در یک ساختمان ۵ طبقه می افتد. یکی از طبقه ها، تقریبا ً طبقه مرکزی است؛ یعنی مهم ترین اتفاق های داستان به آدم های آن طبقه مربوط می شود.

لیندا کیانی در سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ با سریال وضعیت سفیدبه کارگردانی حمید نعمت الله و به نویسندگی هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله در شبکه سوم سیما دیده شد. داستان این سریال از این قرار است: به هنگام شروع موشک باران تهران از زمستان ۱۳۶۶ اعضای خانواده ای پرجمعیت که تقریباً همه با هم قهر هستند و اختلاف دارند برای دوری از حملات دشمن ساکن باغ مادرشان در روستایی واقع در حومه تهران می شوند. روستایی که مدرسه اصلی آن تبدیل به محل اسکان بخشی از اهالی جنگ زده شده است.

 لیندا کیانی در سال ۱۳۹۰ در سریال تا ثریا ساختهٔ سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری در کنار بازیگرانی همچون آزیتا حاجیان و هومن سیدی در نقش دختر ثریا ایفای نقش کرد.

منبع: رکنا

ارسال نظر