|
کدخبر: 150897

۵ فیلم برتر "مارک والبرگ" که نباید از دست بدهید + لینک دانلود

مارک والبرگ هنرپیشه و تهیه کننده آمریکایی است. او یکی از بازیگران درجه یک سینمای هالیوود محسوب می‌شود. در این گزارش بهترین فیلم ‌های کارنامه هنری او را به شما معرفی میکنیم.

سینما و تلویزیون ۵ فیلم برتر "مارک والبرگ" که نباید از دست بدهید + لینک دانلود

مارک رابرت مایکل والبرگ  متولد ۵ ژوئن ۱۹۷۱  هنرپیشه، تهیه‌کننده، تاجر، مدل، خواننده رپ و ترانه‌نویس آمریکایی است.  او در آغاز کار حرفه ای خود، زمانی که به عنوان نوازنده رپ در گروه مارکی مارک و فرانکی بونچ به شهرت رسید و با نام «مارکی مارک» شناخته می شد. ما در اینجا قصد داریم تا بخشی از بهترین آثار موجود در پرونده والبرگ را به شما معرفی کنیم.

رفتگان The Departed

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۸.۵ از ۱۰

رفتگان

فیلم The Departed محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Martin Scorsese در سال ۲۰۰۶ ساخته شده است. در فیلم رفتگان بازیگرانی چون Jack Nicholson، Leonardo DiCaprio، Mark Wahlberg، Matt Damon، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم رفتگان (The Departed) در مورد یک پلیس مخفی در یک گروه تبهکاری و یک جاسوس از همان گروه در بین پلیس‌ها است که تلاش می‌کنند تا یکدیگر را شناسایی کنند در حالی که پلیس به شدت با این گروه تبهکاری در جنگ است.

لینک دانلود فیلم

مشت‌زن The Fighter

  • ژانر: زندگی نامه، درام، ورزشی
  • امتیاز: ۷.۸ از ۱۰

مشت‌-زن

فیلم مشت‌زن ۲۰۱۰، برای «میکی وارد» بوکس یک امر خانوادگی محسوب می‌شود. برادر ناتنی‌اش «دیکی» که زمانی بوکسور متعهدی بود، مربی غیر قابل اعتمادش است. با وجود تمرینات سخت «میکی»، وی بازنده است و پس از آخرین مشت‌زنه‌اش که تقریباً او را به کام مرگ برد نصیحت دوست‌ دخترش را گوش می‌کند و از خانواده‌اش جدا می‌شود؛ سپس «میکی» تبدیل به مدعی برای قهرمان جهان شدن می‌شود و خانواده‌اش نیز فرصتی برای رستگاری پیدا می‌کنند.

لینک دانلود فیلم

تک‌تیرانداز Shooter

  • ژانر: اکشن، درام
  • امتیاز: ۷.۲ از ۱۰

تک‌-تیرانداز

فیلم Shooter محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، درام می‌باشد و به کارگردانی Antoine Fuqua در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است. در فیلم تک‌تیرانداز بازیگرانی چون Danny Glover، Mark Wahlberg، Michael Peña، Rhona Mitra، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم تک‌تیرانداز (Shooter) تک‌تیراندازی که در تبعید زندگی می‌کند، پس از آنکه از طرحی برای ترور رئیس‌جمهور آگاه می‌شود، دوباره اسلحه به‌دست می‌گیرد.

فیلم دانلود فیلم

سکوی نفتی Deepwater Horizon

  • ژانر: اکشن، تاریخی، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۷.۱ از ۱۰

سکوی-نفتی

فیلم Deepwater Horizon محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن، تاریخی می‌باشد و به کارگردانی Peter Berg در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. در فیلم دکل بازیگرانی چون Douglas M. Griffin، James DuMont، Kurt Russell، Mark Wahlberg، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم دکل (Deepwater Horizon) داستان فیلم درباره تکنسینی واقعی به نام مایک ویلیامز (مارک والبرگ) می‌باشد که قرار است به سکوی نفتی "دیپ واتر هوریزن" ملحق شود و در آنجا وظیفه خودش را به نحو احسن انجام دهد. اما زمانی که مایک به محل کار خود می‌رود، در آنجا با ویدرین (جان مالکوویچ) مواجه می‌شود. ویدرین علی رغم خطرات جانی که برای کارکنان دارد، به جیمی (کرت راسل) دستور می‌دهد به حفر ادامه دهند و این تصمیم فاجعه‌ای به بار می‌آورد.

لینک دانلود فیلم

شغل ایتالیایی The Italian Job

  • ژانر: اکشن، جنایی
  • امتیاز: ۷.۰ از ۱۰

شغل-ایتالیایی

فیلم The Italian Job محصول کشور فرانسه و در ژانر اکشن، جنایی می‌باشد و به کارگردانی F. Gary Gray در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است. در فیلم شغل ایتالیایی بازیگرانی چون Charlize Theron، Donald Sutherland، Edward Norton، Mark Wahlberg، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم شغل ایتالیایی (The Italian Job) یک گروه شش نفری از سارقین به رهبری چارلی کروکز پس از موفقیت در سرقت ۳۵ میلیون دلاری شمش طلا در کوهستان آلپ گردهم می‌آیند تا موفقیت خود را جشن بگیرند. در این میان یکی از افراد گروه به اسم استیو ( ادوارد نورتن ) با غافلگیر نمودن بقیه شمشهای طلا را برداشته و می‌گریزد. یک سال بعد اعضای گروه بهمراه چند عضو جدید از جمله دختری فردی (چارلیز ترون ) که توسط استیو به قتل رسیده بود گرد هم می‌آیند تا استیو را یافته و از او انتقام بگیرند.

لینک دانلود فیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها