|
کدخبر: 148767

بهترین فیلم های تام کروز را اینجا ببینید+ لینک دانلود

تام کروز یکی از چهره‌های مطرح و سرشناس سینمای هالیوود است که تاکنون در فیلم‌های جذاب و پر طرفدار بسیاری به ایفای نقش پرداخته است.

سینما و تلویزیون بهترین فیلم های تام کروز را اینجا ببینید+ لینک دانلود

نام اصلی تام کروز، توماس کروز ماپوتر چهارم است. «تام» کروز هنرپیشه و تهیه‌کننده فیلم امریکایی است. وی چندین بار نامزد جایزه اسکار، برنده جایزه گلدن گلوب و جوایز دیگر از جشنواره‌های سینمایی معتبر جهان شده‌ است. از فیلم‌های پرآوازه‌ای که تام کروز در آنها ایفای نقش کرده ‌است می‌توان مرد بارانی، جری مگوایر، ساخت امریکا، والکری، مومیایی مجموعه فیلم‌های مأموریت غیرممکن و جک ریچر را نام برد. تام کروز یکی از بهترین بازیگران هالیوود است که با بازی در نقش‌های مختلف، توانسته توانایی‌های خود را به دنیا اثبات کند. نکته‌ی جالبی که در مورد تام کروز وجود دارد، عدم استفاده از بدلکار است. بیشتر بازیگران هالیوود و دنیا، برخی سکانس‌های خطرناک را به بدلکار واگذار می‌کنند. اما تام کروز به این عقیده پایبند نیست و تمام سکانس‌ها یا بهتر است بگوییم بیشتر سکانس‌ها را خود بازی می‌کند. در ادامه برخی از بهترین فیلم های این بازیگر را برای شما آورده ایم.

مأموریت غیرممکن ۶ Mission: Impossible

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

ماموریت-غیرممکن

فیلمی در ژانر اکشن و جاسوسی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی کریستوفر مک‌کوری و محصول سال ۲۰۱۸ ایالات متحده امریکا است. مأموریت: غیرممکن – فال‌اوت، در مجموع ششمین فیلم از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن به‌شمار می‌رود. بعد از فیلم ملت سرکش، این دومین فیلم از مجموعه است که کریستوفر مک‌کوری آن را کارگردانی کرده که او را تبدیل به نخستین کسی می‌کند که دو فیلم از این مجموعه را ساخته‌است. تام کروز، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ، میشل موناهن، و الک بالدوین، همگی نقش‌های خود در فیلم‌های قبلی را در اینجا نیز تکرار کرده‌اند و هنری کویل، ونسا کربی و آنجلا باست به عنوان بازیگران جدید در این فیلم به آنها اضافه شده‌اند. در فیلم، ایتن هانت و گروهش باید کامیونی را که حاوی پلوتونیم بوده و به سرقت رفته‌است را پیدا کنند در حالی که یک مأمور مرموز سی‌آی‌اِی به نام آگوست والکر فعالیت آنها را زیر نظر دارد.

لینک دانلود فیلم

مرد بارانی – Rain Man

  • ژانر: خانوادگی
  • امتیاز: ۸.۰ از ۱۰

مرد-بارانی

مرد بارانی نام فیلمی امریکایی به کارگردانی بری لوینسون محصول سال ۱۹۸۸ است. در این فیلم تام کروز در نقش «چارلی ببیت» و داستین هافمن در نقش «ریموند ببیت» (مرد بارانی) حضور دارند. فیلم مرد بارانی در سال ۱۹۸۹ توانست ۴ جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی، بهترین کارگردان و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای داستین هافمن، را به‌دست آورد. شخصیت ریموند یا مرد بارانی که در فیلم، داستین هافمن نقش او را بازی می‌کند، با الهام از شخصیت واقعی کیم پیک ساخته شده است. مرد بارانی شاید ترجمه چندان صحیحی برای Rain Man نباشد زیرادر واقع تلفظ تغییریافته Raymond است. چارلی بعداً متوجه می‌شود که دوست تخیلی دوران کودکی‌اش که او به نام Rain Man می‌شناخت در واقع همان برادرش Raymond است.

لینک دانلود فیلم

جری مگوایر - Jerry Maguire

  • ژانر: کمدی، درام، عاشقانه، ورزشی
  • امتیاز: ۷.۳ از ۱۰

جری-مگوایر

جری مگوایر مدیر برنامه‌ی بازیکنان ورزشی است و همیشه به دنبال یافتن کارها و موکلانی پر سود است اما دوستانش همیشه به او حسادت می‌کنند. از فیلم جری مگوایر نیز باید به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تام کروز یاد کرد که توسط کامرون کرو کارگردانی شد. این فیلم به‌واسطه اجرای عالی بازیگرانش تحسین فراوان منتقدان را به‌همراه داشت و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد. فیلم جری مگوایر در پنج بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود که درنهایت توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی کوبا گودینگ جونیور را کسب کند. تام کروز، جرمی سوارز، کوبا گودینگ جونیور، هایدن والش و ریگان گومز-پرستون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم جری مگوایر با بودجه ۵۰ میلیون دلاری تولید شده و بیش از ۲۷۳ میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد؛ جری مگوایر مدیر برنامه موفق بازیکنان ورزشی است و همیشه به دنبال یافتن کارها و موکلانی پر سود است؛ در ادامه این راه مشکلاتی برای مگوایر پیش می‌آید که او را در مسیر چالش‌برانگیزی قرار می‌دهد.

لینک دانلود فیلم

ساخت امریکا American Made

  • ژانر: اکشن، بیوگرافی
  • امتیاز: ۷.۱ از ۱۰

ساخت-امریکا

فیلم ساخت امریکا محصول کشور کلمبیا و در ژانر اکشن، بیوگرافی می‌باشد و به کارگردانی Doug Liman در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در فیلم ساخت امریکا بازیگرانی چون Domhnall Gleeson، Jesse Plemons، Sarah Wright، Tom Cruise، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم ساخت امریکا (American Made) «بری سیل» خلبان سابق سازمان سیا در دهه ۱۹۸۰ میلادی به یکی از اعضای باند قاچاق موادمخدر «مدلین» تبدیل می‌شود. او پس از دستگیری، موافقت می‌کند تا در قبال آزادی، با سازمان مبارزه با موادمخدر همکاری کند.

لینک دانلود فیلم

والکری Valkyrie

  • ژانر: تاریخی، جنگی
  • امتیاز: ۷.۱ از ۱۰

والکری

فیلم والکری محصول کشور فرانسه و در ژانر تاریخی، جنگی می‌باشد و به کارگردانی Bryan Singer در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است. در فیلم والکری بازیگرانی چون Bill Nighy، Carice van Houten، Kenneth Branagh، Tom Cruise، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم والکری (Valkyrie) داستان فیلم در مورد توطئه (کودتای نافرجام) ۲۰ ژوئیه است که در مورد تصمیم افسران ارتش نازی مبنی بر ترور هیتلر و بعد از آن کنترل کشور از طریق عملیات والکیری است.

لینک دانلود فیلم

مومیایی – The Mummy

  • ژانر: اکشن، فانتزی
  • امتیاز: ۷.۰ از ۱۰

مومیایی

فیلم مومیایی محصول کشور چین و در ژانر اکشن، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Alex Kurtzman در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در فیلم مومیایی بازیگرانی چون Annabelle Wallis، Russell Crowe، Sofia Boutella، Tom Cruise، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. قرار بود که تام کروز با حضور در این فیلم، رابرت داونی جونیور دنیای یونیورسال دارک باشد و فیلم‌های خلاقانه دیگری ساخته شود. اما بازی در نقش سربازی که می‌خواهد مانع فروپاشی جهان توسط یک پرنسس مصری شود، نتوانست توجه مخاطبین را جلب کند. این هم چندگانه دیگری است که شاید نباید ساخته می‌شد.

لینک دانلود فیلم

فراموشی – Oblivion

  • ژانر: اکشن ، ماجراجویی ، هیجان انگیز ، راز آلود
  • امتیاز: ۷.۰ از ۱۰

فراموشی

در اینجا کروز در یک فیلم علمی تخیلی شرکت کرد تا تجربه فیلم “گزارش اقلیت” را تکرار کند. اما داستان آن چندان گیرا نبود و فضای آخرالزمانی آن هم نتوانست توجه مخاطب را جلب کند. در آینده‌ای دور، یک مامور کارآزموده به کره زمین، که اکنون تنها ویرانه‌ای از آن باقی مانده است، فرستاده می‌شود، تا منابع باقی مانده ی آن را شناسایی کند. اما پس از مدتی، برای او در مورد ماموریتش سوالاتی پیش می‌آید.

لینک دانلود فیلم

جنگ دنیاها War of the Worlds

  • ژانر: درام، راز آلود
  • امتیاز: ۶.۲ از ۱۰

جنگ-دنیاها

فیلم جنگ دنیاها محصول کشور فرانسه و در ژانر درام، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. در فیلم جنگ دنیاها بازیگرانی چون Adel Bencherif، Gabriel Byrne، Léa Drucker، Natasha Little، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جنگ دنیاها (War of the Worlds) زمین مورد حمله ماشین‌های سه پای فضایی قرار می‌گیرد و ری فرریه با دو فرزندش راشل ۱۰ ساله و رابی ۱۷ساله برای زنده ماندن تلاش می‌کنند.

لینک دانلود فیلم

شیرها برای بره‌ها Lions for Lambs

  • ژانر: جنایی، جنگی
  • امتیاز: ۶.۲ از ۱۰

شیرها-برای-بره-ها

فیلم شیرها برای بره‌ها محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، جنگی می‌باشد و به کارگردانی Robert Redford در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است. در فیلم شیرها برای بره‌ها بازیگرانی چون Meryl Streep، Michael Peña، Robert Redford، Tom Cruise، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم شیرها برای بره‌ها (Lions for Lambs) سناتور جوان جمهوری خواهی به نام «جاسپر اروینگ» در گفت‌وگو با خبرنگاری حرفه‌ای به نام «جانین رات» استراتژی جدید جنگی‌اش را برای شکست دادن طالبان در افغانستان توضیح می‌دهد.

لینک دانلود فیلم

جک ریچر – Jack Reacher

  • ژانر: اکشن، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۶.۱ از ۱۰

جک-ریچر

فیلم جک ریچر: هرگز برنگرد محصول کشور چین و در ژانر اکشن، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Edward Zwick در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. در فیلم جک ریچر: هرگز برنگرد بازیگرانی چون Aldis Hodge، Cobie Smulders، Robert Knepper، Tom Cruise، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. اگرچه این فیلم نخستین همکاری او با کارگردان فیلم “ماموریت غیرممکن: فال اوت” ( و ملت یاغی) یعنی کریستوفر مک کوری محسوب می‌شود و ورنر هرزوگ کارگردان افسانه‌ای هم ویلن داستان است، اما شخصیت جک ریچر با بازی تام کروز چندان جالب نیست.متوجه می‌شود که دوست قدیمی اش سوزان متهم به جاسوسی شده و برای او پاپوشی دوخته‌اند. از این رو برای پی بردن به حقیقت، پس از یافتن سوزان با او همراه شده و متوجه می‌شود که خودش نیز در یک توطئه پیچیده گرفتار شده است.

لینک دانلود فیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها