|
کدخبر: 35425

آغاز نشست علنی مجلس / ربیعی امروز استیضاح می‌شود؟

جلسه علنی مجلس از دقایقی پیش آغاز شد. در این جلسه استیضاح علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

گسترش نیوز: از دقایقی پیش صحن علنی مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۰۱ نفر از نمایندگان و به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

MAjless.jpg

در این نشست استیضاح علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار مجلس قرار دارد.

با این حال در پی اعتراض جمعی از نمایندگان به عدم رعایت تشریفات قانونی در مورد استیضاح وزیر کار و عدم بررسی استیضاح در جلسه کمیسیون احتمال منتفی شدن این استیضاح مطرح شد. برهمین اساس علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دقایقی اعلام تنفس کرد تا در این باره تصمیم‌گیری شود.

تکمیلی:

۹:۱۰ در پی اعتراض جمعی از نمایندگان به عدم رعایت تشریفات قانونی در مورد استیضاح وزیر کار و عدم بررسی استیضاح در جلسه کمیسیون احتمال منتفی شدن این استیضاح مطرح شد. یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در این زمینه به ایسنا گفت که ۱۱ نفر از نمایندگان قرار است به عنوان متقاضی استیضاح وزیر کار در جلسه استیضاح صحبت کنند. اما با آغاز جلسه استیضاح هیچ کدام حاضر به صحبت در مخالفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشدند. علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جلسه امروز استیضاح‌کنندگان دو ساعت وقت دارند که می‌توانند این را بین خودشان تقسیم کنند.

براین اساس مسعود گودرزی، علیم یارمحمدی، سید قاسم جاسمی، علی اکبری، محمود نگهبان، حسن نوروزی، امیر خجسته، محمد شکری و اکبر رنجبرزاده در ابتدا صحبت می‌کنند و آقایان پورابراهیمی و علی رستمیان بعد از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صحبت خواهند کرد. همچنین وزیر دو ساعت وقت دارد که ۳۰ دقیقه آن را می‌تواند پایان جلسه صحبت کنند. علاوه بر این یک یا دو نماینده می‌تواند در دفاع از ایشان صحبت کنند. علی‌رغم اعلام آغاز بررسی استیضاح و همچنین اعلام اسامی، نمایندگان متقاضی استیضاح حاضر به صحبت در مخالفت با وزیر نشدند.

۹:۱۵ اعلام انصراف ۲۳ نماینده متقاضی استیضاح وزیر کار / استیضاح ربیعی از مسیر قانونی خود خارج شد

۹:۲۵ با اصرار و پیگیری علی لاریجانی رییس مجلس استیضاح دکتر علی ربیعی آغاز شد ۹:۳۰ اکنون بعد از تنفس ۳۰ دقیقه‌ای جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای استیضاح ربیعی با صحبت‌های علی رستمیان یکی از متقاضیان استیضاح آغاز شده است ۱۱:۱۵ ربیعی برای دفاع از خود به جایگاه آمد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها