|
کدخبر: 311114

پاسخ کوبنده حماس به اسرائیل

پس از اعلام ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر گسترش عملیات زمینی خود در نوار غزه، یک مقام ارشد حماس شامگاه جمعه تاکید کرد که حماس برای مقابله با تهاجم زمینی احتمالی اشغالگران آماده است.

سیاست پاسخ کوبنده حماس به اسرائیل

پس از اعلام ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر گسترش عملیات زمینی خود در نوار غزه، یک مقام ارشد حماس شامگاه جمعه تاکید کرد که حماس برای مقابله با تهاجم زمینی احتمالی اشغالگران آماده است.

عزت الرشق، یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس در بیانیه‌ای با اشاره به تشدید تجاوزات و تروریسم صهیونیست‌ها و تهاجم ارتش شکست خورده آن، گفت: دشمن صهیونیستی کشتارهای هولناک و جنگ نسل‌کشی خود را تشدید کرد. در پوشش تاریکی، علیه خانه‌های مردم بی‌دفاع در نوار غزه با انواع حملات وحشیانه زمینی، دریایی و هوایی مرتکب جنایات شد، این تعبیری واقعی از شکست بهانه‌های دشمن در تحقق اهدافش و دستیابی به مقاومت ما و قرمانان القسام است که با تمام قدرت، اراده و شجاعت با تلاش‌های نافرجام دشمن برای هجوم به نوار غزه مقابله می‌کنند.

عزت الرشق در کانال تلگرامی خود گفت: اگر بنیامین نتانیاهو تصمیم بگیرد امشب از راه زمینی وارد غزه شود، مقاومت آماده است و تکه‌های بدن سربازانش را زمین خواهد بلعید.

وی افزود: تشدید عمدی اشغالگران در به کار گیری ماشین جنگی متجاوز خود، در این میان پس از قطع ارتباطات و اینترنت و قبل از آن برق، آب، غذا، دارو و سوخت با توجه به حمایت واشنگتن و برخی کشورهای غربی یک جنایت جنگی تمام عیار است که مایه ننگ بر پیشانی همه حامیان و طرفداران آن خواهد ماند و کسانی که در توقف آن سکوت کرده و سهل انگاری می‌کنند و همگی مسؤولیت انسانی و اخلاقی عواقب آن را بر عهده دارند.

وی افزود: گردان‌های القسام و تمامی نیروهای مقاومت فلسطین برای مقابله با تجاوزات با قدرت کامل و خنثی کردن تهاجمات آمادگی کامل دارند.

وی ادامه داد: نتانیاهو و ارتش شکست خورده‌اش نمی‌توانند به هیچ دستاورد نظامی دست یابند و تشدید تروریسم، کشتار و جنگ نابودگر ارتش دشمن علیه غیرنظامیان و خانه‌ها تنها دلیلی بر ورشکستگی است، نه دلیلی بر قدرت.

نوار غزه در معرض حمله شدید و گسترده نیروهای صهیونیست قرار دارد که باعث قطع شبکه ارتباطی نوار غزه و منزوی شدن آن از جهان خارج شد.

منابع پزشکی فلسطینی گزارش دادند که «تعداد زیادی از شهدا و مجروحان به بیمارستان‌های شمال نوار غزه منتقل شدند.»

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها