|
کدخبر: 309957

ارتش اعلام آمادگی کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش همیشه آمادگی دارد تا در شرایط سخت و بحران‌ها برای ارائه خدمت و کمک به مردم وارد عمل شود.

سیاست ارتش اعلام آمادگی کرد

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک کمیته امداد و نیروی زمینی ارتش در حوزه مردم‌یاری و پیشرفت و آبادانی مناطق کم برخوردار کشور که با حضور سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در ستاد این نیرو برگزار شد، با اشاره به مردم‌یاری ارتش در لحظات سخت و بحران‌ها گفت: نیروی زمینی ارتش همیشه آمادگی دارد تا در شرایط سخت و بحران‌ها برای ارائه خدمت و کمک به مردم وارد عمل شود.

وی با اشاره به اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری بنا شده است و در کنار این اصول 31 طرح لبیک را به عنوان فروع فرماندهی در نظر گرفته شده تا نیازهای عامه کارکنان این نیرو برطرف شود که شامل طرح‌هایی برای توجه به ازدواج، خانواده‌ها، بیماران صعب‌العلاج و... است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که مهم‌ترین سرمایه ارتش نیروی انسانی شجاع و با بصیرت آن است، تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب، در راستای ترویج فرهنگ ایثار در جامعه است.

امیر سرتیپ حیدری با تاکید بر اهمیت مقوله محرومیت‍زدایی در برنامه‌های نیروی زمینی ارتش بیان داشت: ارتش در راستای وظیفه قانونی خود و تحقق شعار "ارتش فدای ملت"، همواره در کنار مردم و کمک به دستگاه‌های مختلف در بحران‌هایی همچون سیل، زلزله، کرونا و غیره بوده است.

وی با اشاره به این که کمک به نیازمندان و حمایت از محرومان را به عنوان یک وظیفه مهم دینی و ملی در دستور کار خود داریم، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحران‌ها و خدمت‌رسانی‌ها با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در تمامی صحنه‌ها ورود پیدا می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن تجلیل از خدمات کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و نیروی زمینی ارتش در حوزه هدفمندتر بهداشت و درمان مردم مناطق کم برخوردار، تهیه اقلام جهیزیه، کارآفرینی، جاده سازی و غیره است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها