|
کدخبر: 309271

واکنش یادگار امام خمینی (ره) به حمله فلسطین به اسرائیل

سید حسن خمینی طی سخنانی اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی کار بسیار بزرگی است‌ و برای‌ اولین بار است که مظلومیت مدافعانه فلسطینی‌ها به‌ مظلومیت مهاجمانه تبدیل شده است. همچنین این اتفاق که انحصار رسانه شکسته و مظلوم هم دارای تریبون شده و می‌تواند صدایش را برساند، توان ظالمان را به شدت‌ پایین آورده و حتی در خود رسانه‌های غرب، اروپا و آمریکا آن گونه که سابقا از یک کشته، کشته‌ها ساختند، الآن نمی‌توانند حرفی بزنند.

سیاست واکنش یادگار امام خمینی (ره) به حمله فلسطین به اسرائیل

سید حسن خمینی طی سخنانی اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی کار بسیار بزرگی است‌ و برای‌ اولین بار است که مظلومیت مدافعانه فلسطینی‌ها به‌ مظلومیت مهاجمانه تبدیل شده است. همچنین این اتفاق که انحصار رسانه شکسته و مظلوم هم دارای تریبون شده و می‌تواند صدایش را برساند، توان ظالمان را به شدت‌ پایین آورده و حتی در خود رسانه‌های غرب، اروپا و آمریکا آن گونه که سابقا از یک کشته، کشته‌ها ساختند، الآن نمی‌توانند حرفی بزنند؛ چرا که علاوه بر عقلایشان، رسانه‌ها هم به میدان می‌آیند و شبکه‌های اجتماعی هم وارد می‌شوند.

وی با تأکید بر این‌که «اتفاقی که این روزهای گذشته در منطقه غزه افتاد باید بسیار با دقت، حکمت و شجاعت تدبیر شود»، گفت: بحث فلسطین مهم است و به‌ نظرم روزهای بزرگی‌ را پیش رو داریم؛ اتفاقات مهمی پیش رو است‌ و ممکن‌ است دسیسه‌های بزرگی چیده باشند و بچینند؛ مسئولین امر باید حکیمانه رصد کنند و یک نکته‌ را هم در نظر داشته‌ باشند که‌ هر اتفاقی بیفتد، مهم انسجام، همدلی، همراهی و عزم راسخ مسلمانان در پیمودن مسیری است‌ که صحیح می‌دانند.

وی که در  آیین رونمایی از کتاب «به روایت دیگران» یادبود مرحوم حسین عبداللهی مدیرمسئول فقید روزنامه آرمان ملی سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: شاید در همه ادوار بحث رسانه مهم بوده‌ و اگر در تاریخ شعرا یا خطبا و وعاظ ارج و قربی داشتند، به خاطر این بوده که نقش‌ رسانه را بازی می‌کردند. در دروان معاصر نیز گرچه رسانه‌های بصری از مدتی قبل وجود داشته اند، اما امروز به‌ عل ل‌ بسیار متفاوتی، موضوع رسانه دارای تأثیر مضاعف شده‌ است.

منبع: جماران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها