|
کدخبر: 296407

سید حسن خمینی پیام فرستاد

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی طی نامه ای به دبیر ستاد بزرگداشت امام خمینی، از حضور با شکوه مردم، سخنان رهبر معظم انقلاب و زحمات تمامی دستگاهها در برگزاری مراسم سی و چهارمین بزرگداشت امام خمینی قدردانی کرد.

سیاست سید حسن خمینی پیام فرستاد

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی طی نامه ای به دبیر ستاد بزرگداشت امام خمینی، از حضور با شکوه مردم، سخنان رهبر معظم انقلاب و زحمات تمامی دستگاهها در برگزاری مراسم سی و چهارمین بزرگداشت امام خمینی قدردانی کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد علی انصاری دامت افاضاته

دبیر محترم ستاد بزرگداشت امام خمینی(س)

بحمدالله پس از سالها وقفه، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(س) در اوج شکوه برگزار گردید و بار دیگر حلقه مشتاقان بر گرد حرم آن امام بزرگوار شکل گرفت.

سالهای اخیر که در ابتدا به سبب تقارن با ماه مبارک رمضان، محدودیت مراسم را شاهد بودیم و سپس به جهت بیماری کرونا یا مراسم تعطیل یا محدود گردیده بود، دوستان و عاشقان حضرت امام خلاء چنین مراسمی را احساس می کردند.

اینک و پس از این اجتماع عظیم و با شکوه بر خود لازم می دانم که قبل از هر چیز از حضور مردم شریف و بزرگوار و از حضور و سخنان ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تشکر کنم و از خدای متعال طول عمر ایشان را مسئلت نمایم و همچنین مراتب سپاس خود را از جنابعالی و یکایک ارگانها و نهادها، بخصوص از رئیس جمهور محترم و رؤسای محترم قوای مقننه و قضائیه و وزیر محترم کشور اعلام دارم.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها