|
کدخبر: 303773

ادعای جنجالی سخنگوی دولت درباره رابطه با آمریکا/ منطقی است

سخنگوی دولت گفت: تبادل زندانیان یک اقدام بشردوستانه و حقوقی است که در گذشته نیز مسبوق به سابقه بوده و برای حمایت حقوقی از اتباع ایرانی که بصورت ظالمانه و غیرقانونی در خارج از کشور بازداشت و زندانی شده‌اند صورت می‌گیرد.

سیاست ادعای جنجالی سخنگوی دولت درباره رابطه با آمریکا/ منطقی است

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: تبادل زندانیان یک اقدام بشردوستانه و حقوقی است که در گذشته نیز مسبوق به سابقه بوده و برای حمایت حقوقی از اتباع ایرانی که بصورت ظالمانه و غیرقانونی در خارج از کشور بازداشت و زندانی شده‌اند صورت می‌گیرد. این که ما چهار زندانی در آمریکا داریم که مطمئن هستیم به ناحق در بند هستند و الان می‌توانیم آزادی آن‌ها را با آزادی چهار زندانی تبادل کنیم، یک امر منطقی است که رویه نظام اسلامی در ادوار مختلف نیز است.

او افزود: در کنار این مذاکرات برای تبادل زندانیان، مذاکرات دیگری صورت گرفته که یکی از حوزه‌های آن آزادسازی منابع به ناحق بلوکه شده است. البته ما نه تنها در این موضوع، بلکه در سایر کشورها و بانک‌ها و مراکز هم از طرق مختلف به دنبال آزادسازی منابع کشورمان هستیم و نمونه‌های آن را در آزادسازی منابع بلوکه شده کشورمان در عراق و دریافت غرامت از انگلیس دیدیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها