|
کدخبر: 300561

رئیس ستاد ارتش اسرائیل شکار شد+فیلم

خبرنگار شبکه المنار نزدیک به حزب‌الله لبنان ویدئویی را در صفحه خود در توییتر به اشتراک گذاشته است که هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق مرزی به تصویر کشیده است.

سیاست

«علی شعیب» خبرنگار شبکه المنار نزدیک به حزب‌الله لبنان ویدئویی را در صفحه خود در توییتر به اشتراک گذاشته است که هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق مرزی به تصویر کشیده است.

طبق این گزارش، در این ویدئو لحظه سرکشی هالوی در مناطق مرزی در منطقه «العباد» به همراه فرمانده مناطق شمالی ارتش رژیم صهیونیستی و فرمانده لشکر الجلیل توسط دوربین‌های حزب‌الله ثبت شده است.

انتشار این ویدئو بازتاب قابل توجهی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته است و این رسانه‌ها آن را نگران کننده ارزیابی کرده‌اند.

این رسانه‌ها در این باره نوشته‌اند که حزب‌الله فقط به گرفتن فیلم و استفاده از دوربین بسنده کرده و از سلاح استفاده نکرده است.

«گای فارون»، خبرنگار شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: امروز حزب‌الله در بازی هفته‌های اخیر در مرزهای شمالی ورق دیگری را رو کرد و این بار فیلمی از رئیس ستاد ارتش اسرائیل و فرمانده منطقه شمال منتشر کرده است.

وی افزود: این نشان دهنده دست برتر جغرافیایی حزب‌الله در موضعی مهم از منطقه شمالی است و این جنبش از طریق این برتری می‌تواند همه شهرک نشینان شمال را هدف قرار دهد و آنها را ببیند و موضوع فقط به رئیس ستاد ارتش محدود نمی‌شود.

فارون معتقد است: این اتفاق بخشی از جنگ روانی است که از طریق آن به ما می‌گویند: ببینید ما رئیس ستاد را دیدیم و لنز دوربین را روی او و فرمانده منطقه شمال متمرکز کردیم و اگر می‌خواستیم می‌توانستیم به آنها آسیب برسانیم.

مناطق مرزی لبنان و اراضی اشغالی همزمان با فرا رسیدن هفدهمین سالروز جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ شاهد تنش‌هایی است.

این تنش‌ها درپی ایجاد حصار توسط رژیم صهیونیستی در بخش شمالی روستای لبنانی «الغجر» با هدف الحاق آن به اراضی اشغالی و پاسخ حزب‌الله به این اقدام با برپایی چند چادر در داخل خط آبی تشدید شده است.


منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها