|
کدخبر: 297456

عکس پربازدید از لحظه وعده گرفتن رئیسی از رئیس جمهور کوبا

رئیس جمهور کوبا در دیدار با سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر این که گفت‌وگوهای سیاسی با ایران را پررنگ‌تر ادامه خواهیم داد، افزود: سفر به تهران از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل بروز مشکلاتی مثل کرونا لغو شد.

سیاست عکس پربازدید از لحظه وعده گرفتن رئیسی از رئیس جمهور کوبا

«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا در دیدار با  سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر این که گفت‌وگوهای سیاسی با ایران را پررنگ‌تر ادامه خواهیم داد، افزود: سفر به تهران از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل بروز مشکلاتی مثل کرونا لغو شد.

وی ادامه داد: وقتی در این شرایط تحریم‌ها علیه ملت کوبا، رئیس‌جمهور ایران به کشور ما می‌آید باعث تقویت ایمان و اعتقاد ما به ایران می‌شود. ایران و کوبا اشتراکات فراوانی دارند که این اشتراکات می‌تواند مشکلات و مسائل دنیا را حل کند.

رئیس‌جمهور کوبا تصریح کرد: دوستی ایران و کوبا هر روز بیشتر می‌شود و این صمیمیت قطعا به افزایش مناسبات سیاسی، تجاری و اقتصادی بین دو کشور منجر خواهد شد.

وی با تاکید بر این که تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران را با قطعیت محکوم می‌کنیم، گفت: کوبا آماده کمک برای بی‌اثر کردن سیاست‌ها و تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران است.

میگل دیاز کانل خطاب به رئیسی گفت: پیام سفر شما به آمریکای لاتین این است که کشورها می‌خواهند در فضایی جدید و به دور از ‌آنچه امپریالیسم می‌خواهد به ملت‌ها تحمیل کند زندگی کنند. ما با هم متحد هستیم و از اعتقادات خود به هیچ وجه عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

رئیسی و رئیس جمهور کوبا

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها