|
کدخبر: 297434

سخنگوی دولت: من به خودم نمره قبولی نمی‌دهم

بهادری جهرمی با یادآوری پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در ادوار مختلف و نقش مقام معظم رهبری در هدایتگریِ آنها اظهار کرد: من چقدر قدردان این روایتگری و هدایتگری که از سوی ولایت فقیه اتفاق افتاده بوده‌ام؟ من به خودم نمره قبولی نمی‌دهم.

سیاست سخنگوی دولت: من به خودم نمره قبولی نمی‌دهم

علی بهادری جهرمی صبح امروز ۲۵ خردادماه در همایش ملی روایتگران پیشرفت در کرمان با اشاره به ظرفیت‌های عظیم این استان اظهار کرد: استان کرمان ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های گردشگری، ترانزیت، صنعتی، کشاورزی و ... دارد و اینها فقط ظرفیت‌های یک استان از کل کشور است.

او با برشمردن ظرفیت طبیعی و اکتسابی در نقاط مختلف کشور بیان کرد: در هر شهرستان کشور به اندازه یک ملت ظرفیت از جمله نیروی انسانی، جغرافیایی، طبیعی و ... وجود دارد. این ظرفیت‌ها و نعمت‌ها و این پیشرفت‌ها بواسطه تلاش پیشینیان ما در نقاط مختلف ایجاد شده و سئوال اینجاست که آیا دوست دارید ظرفیت‌ها و پیشرفت‌ها، گسترده شود و آن نعمت افزون شود و ارزش افزوده بیشتری پیدا کنند؟

سخنگوی دولت یکی از مصادیق و مزایای شکرگزاری را روایت آن نعمت دانست و بیان کرد: آیا رسانه کشور به دنبال ازدیاد نعمت‌هاست و اگر به دنبال آن هست آیا شکرگذار آنهاست؟

او افزود: اگر به دنبال ارتقاء صنعتی، فناوری، علمی، ایجاد ارزش افزوده در معدن، صنعت و بهره وری بهتر و ... هستیم باید شکرگزار آن باشیم و یکی از مسیرهای شکرگزاری، جهاد تبیین است.

بهادری جهرمی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، خطاب به رسانه‌ها و مسئولین اظهار کرد: مهمترین عامل پیشرفت در کشور را چه می دانید؟ هر کس عوامل مختلفی بیان می‌کند که ممکن است برخی از این عوامل مشترک باشد.

او تاکید کرد: مردم عامل اساسی پیشرفت کشور هستند و مردمی پیشرو، توانمند، نخبه و ... داریم و اگر عامل پیشرفت‌ها به ویژه پس از انقلاب مردم هستند، تکلیف فعالین رسانه‌ای در تشکر از این عاملین پیشرفت کشور چیست؟ آیا راهش توجه مضاعف به مشکلات، ندیدن پیشرفت‌ها یا به نمایش درآوردن این عامل پیشرفت در کشور و جهان است.

سخنگوی دولت بیان کرد: شاید با برخی چیزها زاویه و نسبت به آنها بحث‌هایی داریم اما با مردم مسئله نداریم و مردمی که این پیشرفت‌ها را رقم زده چه حقی در برابر رسانه‌ها دارند؟ آیا نه این است که بهترین قدردان نتیجه این محصولاتشان در طول ۴۴ سال باشیم و تلاش ما یادآور و نمایش ابعاد، زوایا و عمق گسترده دستاوردهای مثبت آن عزیزان باشد.

او در ادامه مقام معظم رهبری را یکی از عامل‌های اساسی پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: اگر همه ما حاج قاسم را مصداق یک الگوی مطلوب ایرانی می‌دانیم، حاج قاسم محصول این امامت بوده و یکی از شاگردان مکتب امامین انقلاب بوده است.

 بهادری جهرمی با یادآوری پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در ادوار مختلف و نقش مقام معظم رهبری در هدایتگریِ آنها اظهار کرد: من چقدر قدردان این روایتگری و هدایتگری که از سوی ولایت فقیه اتفاق افتاده بوده‌ام؟ من به خودم نمره قبولی نمی‌دهم.

او با طرح این سئوال که چقدر شکرگزار این هدایتگری درست و هادیانه بوده‌ایم؟ خطاب به رسانه‌ها گفت: شما روایتگران پیشرفت دارید از پیشگاه عظیم مردم و نعمت عظیم ولایت شکرگزاری می‌کنید و بر من واجب است از این مسیر درست شما تقدیر کنم و به احترام شما تمام قد بایستم و یار شما در این مسیر مهم و متعالی باشم تا به هدف عالی خود دست یابیم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها