|
کدخبر: 296967

خبر تکان‌دهنده دادستانی از مرگ ناگهانی شهروندان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به همراه معاون خود و تعدادی از مسئولان با حضور در مناطق سیل زده جاده چالوس در جریان روند امدادرسانی و بازگشایی مسیر قرار گرفت.

سیاست خبر تکان‌دهنده دادستانی از مرگ ناگهانی شهروندان

حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به همراه معاون خود و تعدادی از مسئولان با حضور در مناطق سیل زده جاده چالوس در جریان روند امدادرسانی و بازگشایی مسیر قرار گرفت.

وی با تشریح شرایط پس از بارندگی شدید روز پنجشنبه در استان گفت: با توجه به حجم بالای بارش، متاسفانه در برخی مناطق استان شاهد وقوع سیلاب بودیم که خسارات جانی و مالی برای شهروندان در پی داشت.

داستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: از همان ساعات اولیه با دستور رئیس کل دادگستری استان، نظارت ویژه بر عملکرد دستگاه های امدادرسان آغاز و دستورات لازم برای رفع موانع و همچنین تسریع در امر خدمات رسانی به شهروندان صادر شد.

مددی با اشاره به اینکه به مسئولان شرکت راه آهن دستور داده است تا زمینه بهره گیری از تجهیرات این مجموعه برای تسهیل دسترسی آب منطقه‌ای به خروجی سد کرج را فراهم کنند بیان کرد: با توجه به همدلی موجود در استان، امیدواریم به زودی مسیرها با تلاش عوامل راهداری و دستگاه‌های متولی بازگشایی و زندگی مردم به حالت عادی بازگردد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها