|
کدخبر: 264070

ترافیک سنگین در محورهای شمالی / جاده چالوس یک طرفه شد

محورهای چالوس، هراز و آزادراه رشت-قزوین با ترافیک سنگین همراه است و تردد از آزادراه تهران- شمال نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

راه و مسکن  ترافیک سنگین در محورهای شمالی / جاده چالوس یک طرفه شد

جاده چالوس تا اطلاع ثانوی از چالوس به سمت کرج یک طرفه شده و تردد از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

با این حال، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا ولی آباد و محدوده‌های پیچ سرهنگ و نسا گزارش شده است.

همچنین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل نارنجستان تا تونل شماره یک و حدفاصل امامزاده شاه زید تا لهاش و در آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار ترافیک سنگین گزارش شده است اما تردد در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) روان است.

از سوی دیگر تردد از آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۹۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل  ۱۵.۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۷.۴ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

در شبانه‌روز گذشته محورهای تهران-کرج، کرج-تهران و کرج-قزوین پرترددترین محورهای کشور گزارش شده‌اند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر