|
کدخبر: 295833

ترامپ عاشق شد

رئیس جمهور سابق آمریکا در رسانه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشیال» گفت: «به اردوغان رئیس جمهور ترکیه به خاطر پیروزی بزرگ در انتخابات که لایق آن بود تبریک می‌گویم.»

سیاست ترامپ عاشق شد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در رسانه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشیال» گفت: «به اردوغان رئیس جمهور ترکیه به خاطر پیروزی بزرگ در انتخابات که لایق آن بود تبریک می‌گویم.»

وی ادامه داد: «من او را می‌شناسم و از نزدیک با عشق او به ترکیه و مردم عالی این کشور آشنایی دارم. او توانسته است ترکیه و مردم آن را به سطح جدیدی از احترام و برتری برساند.»

منابع خبری ترکیه به نقل از شورای عالی انتخابات این کشور اعلام کردند که در جریان دور دوم انتخابات ریاست جمهوری امروز بیش از ۸۵ درصد مردم این کشور رأی داده‌اند.

در دور اول انتخابات ریاست جمهوری که دو هفته پیش در کشور ترکیه برگزار شد، ۸۸. ۴۸ درصد از واجدان شرایط رأی داده بودند.

اردوغان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه توانست با اختلاف چهار درصد رقیب خود، کمال قلیچدار اوغلو را شکست دهد تا دست‌کم برای پنج سال دیگر قدرت را در این کشور در دست داشته باشد.

منبع: مشرق
  • نیستانک ارسالی در

    چرا ترامپ چنین نظری را در مورد ترکیه و آ قای اردوغان دارد ؟ آیا آنها غربگرا و خائ ن به کشور خود بوده اند؟ چرا در مورد آنها بدین نحو سخن میگویند و ما آنها را عاشق خطاب میکنیم.

ارسال نظر