|
کدخبر: 293898

ادعای عجیب وزیر ورزش درباره حضور بانوان در ورزشگاه

وزیر ورزش و جوانان درباره هدف اینفانتینو از سفر به تهران، این سفر را مربوط به مسائل فوتبالی دانست و در عین حال گفت که هنوز جزئیات این سفر را از رییس فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است.

سیاست ادعای عجیب وزیر ورزش درباره حضور بانوان در ورزشگاه

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درباره هدف اینفانتینو از سفر به تهران، این سفر را مربوط به مسائل فوتبالی دانست و در عین حال گفت که هنوز جزئیات این سفر را از رییس فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: اینفانتینو بازدیدهایی را در دستور کار خود دارد و بایستی گزارش هایی از سوی فدراسیون فوتبال برای او آماده شود.

سجادی برنامه‌های اعلام شده در رسانه ها درباره این سفر را گمانه زنی توصیف کرد و همچنین گفت که رییس فیفا در جریان سفرش به تهران با وی دیدار خواهد داشت.

وی درباره اینکه گفته شده حضور زنان در ورزشگاهها هدف سفر اینفانتینو به ایران است، گفت: این مسئله حل شده است و خانم ها با افتخار به استادیوم تشریف می‌آورند.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران از سفر جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به ایران در آینده نزدیک خبر داده است. زمان قطعی این سفر هنوز مشخص نیست.

بخش جوانان مغفول واقع نشده است

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه گفته می شود بخش جوانان در این وزارتخانه مغفول مانده است، گفت: از این بخش غفلت نشده است؛ ورزش و جوانان لازم و ملزوم هم هستند ولی ماهیت جدا دارند که درست یا غلط در یک وزارتخانه ادغام شده اند.

سجادی با گلایه از اظهارات برخی از کارکنان این وزارتخانه در این زمینه، بیان داشت: این انتقادات را بعضاً از زبان همکارانم نیز می‌شنوم و تعجب می‌کنم همکاران ما که خود در وزارت ورزش و جوانان واقف بر تمامی مسائل و تلاش ها هستند چرا بر این موضوعات دامن می زنند، گاهاً برخی از اعضای وزارتخانه علیه ورزش موضع گیری هایی می کنند و مطالبی را طرح کنند که در راستای تضعیف ورزش کشور است.

وزیر ورزش تاکید کرد: تاکنون بحث مهمی پیرامون استقلال جوانان از وزارت ورزش مطرح نشده است؛ هر آنچه که در شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور مقرر شود، تابع همان هستیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها