|
کدخبر: 292153

پاسخ سخنگو دولت به شایعه یک دستگیری

سخنگوی دولت شایعه دستگیری سیدجواد ساداتی‌نژاد را تکذیب کرد.

سیاست پاسخ سخنگو دولت به شایعه یک دستگیری

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره شایعه دستگیری سیدجواد ساداتی‌نژاد اظهار کرد: من پیشنهاد می‌کنم از سخنگوی قوه قضاییه هم اگر نیاز است بپرسید، خوب نیست حاشیه‌سازی شود. حتماً از ظرفیت آقای ساداتی‌نژاد و آقای میرکاظمی در دولت استفاده می‌شود و توافقاتی هم در این زمینه صورت گرفته است.

آیین‌نامه اجرایی نحوه نگهداری و امحای کالاهای قاچاق مکشوفه به تصویب رسید

وی همچنین با اشاره به مصوبات جلسه گذشته دولت اظهار کرد: آیین‌نامه اجرایی نحوه نگهداری و امحای کالاهای قاچاق مکشوفه به تصویب رسید. یکی از مشکلات تأخیرها و مشخص‌نبودن تکلیف روشن و شیوه تصمیم‌گیری درباره نگهداری و امحای این کالاها بود. این مسئولیت به عهده خود سازمان جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی گذاشته شد که تمامی این مراحل را به صورت هوشمند و بدون دخالت عامل انسانی باشد تا امکان بروز فساد و تخلف را از میان بردارد. تمامی این کالاهایی که برای امحا قطعی می‌شوند نهایتاً ظرف یک ماه مهلت دارد که امحا شود و الزاماً هم در استان مکشوف امحا شوند.

بهادری جهرمی با اشاره به مصوبات این هفته دولت، ادامه داد: مطابق اولین مصوبه هیئت وزیران ثبت و اطلاع‌رسانی کلیه مقرراتی که مرتبط با حوزه کسب و کار هستند در یک پایگاه اطلاع‌رسانی متمرکزی که با همکاری معاونت حقوقی و وزارت اقتصاد ایجاد شده، الزامی شد.

منبع: ايسنا
  • سعیداسماعیلیش ارسالی در

    سلام سهام عدالت چند سال دارم چیزی برام نمیریزن همه کارش کردم بدبهیددورغ مردم میگید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها