|
کدخبر: 283727

رئیسی: گرامیداشت شهید سلیمانی تجلیل از خوبی ها است

رئیس جمهور گفت: بدون تردید پاسداشت خاطره قهرمان ملی و امت اسلامی و گرامیداشت شهید سلیمانی مرد مبارزه با تروریسم، تجلیل از همه خوبی‌ها و اعلام نفرت از استکبار و نظام سلطه است.

سیاست رئیسی: گرامیداشت شهید سلیمانی تجلیل از خوبی ها است

آیت الله رئیسی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور گسترده مردم در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: بدون تردید پاسداشت خاطره قهرمان ملی و امت اسلامی و گرامیداشت شهید سلیمانی مرد مبارزه با تروریسم، تجلیل از همه خوبی‌ها و اعلام نفرت از استکبار و نظام سلطه است.

وی تصریح کرد: ما از سویی بسیار محزون و مصیبت زده هستیم چون بزرگی را از دست دادیم از سوی دیگر بسیار مفتخر و سربلند هستیم به خاطر وجود این شخصیت بزرگ که برای آزادی همگان اندیشه داشت.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: حاج قاسم ابتدای خودسازی کرد تا بتواند جامعه‌سازی کند. همه بزرگان ما ابتدا راه خودسازی و تقوای الهی را پیشه گرفتند زیرا انسان خودساخته و با تقوا می‌تواند در جامعه تأثیرگذار باشد.

رئیسی بیان کرد: جمهوری اسلامی چرخه سازش انسان‌های خودساخته است که این چرخه درون‌زاست و میرایی ندارد. شهید سلیمانی پرورش یافته و سند حقانیت جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    اگریک مقدارهم ازخودمان برای بعدازخودمان هم محبوبیت بین مردم داشته باشیم کاریکه د رآن تخصص نداریم کناربکشیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها