|
کدخبر: 275010

هشدار شدید فرمانده نیرو هوایی ارتش به دشمنان/ با شدت تمام پاسخ می دهیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در بُعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم و هر نوع تهدید دشمن را قاطعانه و با شدت تمام پاسخ می‌دهیم.

امیر خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در افتتاح نمایشگاه اقتدار هوایی نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: در هیچ مقطع زمانی از حیات نیروی هوایی ارتش به وضع موجود قناعت نکردیم و نخواهیم کرد. ما باید با پیشرفت‌های روز دنیا همگام باشیم که تاکنون هم همینطور بوده است.

وی افزود: می‌بینیم تمام کشورهای جهان برای جنگ و دفاع خود اهمیت قائل هستند و ما هم باید رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنیم.

امیر واحدی تصریح کرد: با تاکید بر توان داخلی و اطاعت از فرمانده معظم کل قوا در بُعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم و ملت شریف ایران بدانند که هر نوع تهدید را قاطعانه و با شدت تمام پاسخ می‌دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: تاکید می‌کنم که نیروی هوایی سرپاتر، آماده‌تر و سرحال‌تر از هر زمان دیگر است تا اوامر فرمانده معظم کل قوا را اجرا کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم همینطور پیشرفت خود را ادامه دهیم و همانطور که درباره هواپیماهای بدون سرنشین حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، در دیگر عرصه‌ها هم به همین شکل عمل کنیم.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها