|
کدخبر: 274757

واکنش نماینده سقز به بیرون کردن وی از مراسم ختم مهسا امینی + جزئیات

رحیمی گفت: خانواده امینی بنده را از مراسم ختم بیرون نکرد بلکه عده‌ای که از اعضای خانواده نبودند به صورت حساب شده مانع سخنرانی من شدند.

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت شهر سقز، بیان کرد: در شهر سقز نیز مانند بسیاری دیگر از شهرهای کشور مردم  به نشانه اعتراض تجمعاتی را در میادین تشکیل داده‌اند. ساعاتی در میادین حضور داشتند و شعارهایی نیز سر دادند. عده‌ای نیز که قصد اهانت داشتند و به اموال عمومی آسیب رساندند بازداشت شدند. امیدواریم مردم سکوت کنند تا ابعاد این ماجرا روشن شود تا شاهد حادثه دیگری از این جنس نباشیم. این عزیزان نیز همشهری های ما و بچه های مردم هستند. اگر بر اثر غفلت یا کوتاهی طرفین اتفاقی برای این عزیزان بیفتد آنگاه ما دوباره عزادار می‌شویم.

اینترنت همراه در سقز قطع است

وی اظهار کرد: بنده آمار دقیقی از بازداشت‌ شدگان ندارم. اما بیشتر آن‌ها آزاد شده‌اند. تا جایی که بنده شنیدم تعدادی هم در بازداشت هستند. اینترت خانگی در سطح شهر  وصل است اما اینترنت همراه وصل نیست. بعد قطعی وصل شده بود. اما از دیروز مجددا اینترنت ها همراه قطع شده است.اگر آرامشی که الان حاکم است ادامه داشته باشد اینترنت به زودی وصل می شود.

خانواده امینی اصرار دارند که دختر آنها مریض نبوده است

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:مطالبه اصلی خانواده امینی روشن شدن ابعاد این حادثه است. خانواده اصرار دارند که دختر آنها مریض نبوده است که بر اثر حمله قلبی از دنیا رفته باشد. مطالبه خانواده امینی روشن شدن ابعاد قضییه است.

وی در ادامه تاکید کرد: بنده در روز قبل مراسم ختم هم به استقبال جنازه خانم مهسا امینی رفتم و هم در مراسم خاکسپاری و نماز میت شرکت کردم. بعد از ظهر نیز با مسئولان استانی به مسجد رفتم. به خانه خانواده امینی نیز رفتم. منتهی در روز بعد بنا بود با هماهنگی که با امام مسجد و صاحبان عزا صورت گرفته بود در مراسم بنده ۲۰ دقیقه سخنرانی کنم. در این بین یک عده ای به صورت خودسر که یا با بنده بر سر مسائل انتخاباتی زاویه داشتند و یا به صورت خودجوش از این قضیه ناراحت بودند و مانع سخنرانی بنده شدند.

وی افزود: کسی مرا از مراسم بیرون نکرد. یک عده ای احساسی شدند. به نظر می رسید حساب شده بود. چون دوربین نیز در دست داشتند. بنده نیز به خاطر حرمت جمع نشستم و سخنرانی نکردم و بعد نماز نیز از مراسم خارج شدم. خانواده امینی نیز مرا همراهی کردند.

 

 

ارسال نظر