|
کدخبر: 274052

مرتضوی: امیدوارم طرح ریلی رشت- آستارا امسال به بهره‌برداری برسد

معاون اجرایی رییس جمهور اظهار امیدواری کرد که با تامین منابع طرح راه‌آهن ریلی رشت - آستارا به عنوان بخشی از کریدور ریلی شمال -جنوب تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در حاشیه نخستین نشست پیگیری طرح‌های ریلی کشور که با حضور ٢٣ استاندار در ساختمان کوثر برگزار شد، در گفت و گو با ایرنا گفت: یکی از طرح‌های مهم ریلی کشور راه‌آهن رشت - آستارا است که برای تکمیل این طرح منابع لازم تامین می شود و امیدواریم تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا دیگر طرح های ریلی کشور را که از پیشرفت فیزیکی بالا برخوردار هستند تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

کمیته امداد به  ٩٨ درصد از تعهدات خود عمل کرد

سرپرست نهاد ریاست جمهوری درباره نشست اخیر در کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز به ایرنا گفت: این نشست درباره مصوبات سفر رییس جمهور بود که بخشی از آن طرح‌هایی است که در تعهد کمیته امداد و با تامین منابع از سوی سازمان برنامه و بودجه انجام می شود که خوشبختانه این طرح ها پیشرفت بسیار قابل توجهی داشتند و کمیته امداد توانسته حدود ٩٨ درصد از تعهدات خود عملی کند.

مرتضوی ادامه داد: این تعهدات به طور عمده در حوزه مسکن و گاز رسانی به خانه مددجویان و تسهیلات برای اشتغال بود که منابعی از سوی دستگاه های اجرایی و بانک های عامل پیش بینی شده و در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: موضوع دیگر این نشست را بررسی در پاسخ به نامه‌ها بود که خوشبختانه تعداد قابل توجهی از نامه‌های سفر رییس جمهور که بیشتر نیازهای اولیه و ضروری بود هم تامین منابع شد و هم کمیته امداد تخصیص خوبی در این زمینه داشت. همچنین بقیه منابع تأمین و قرار شد در یک زمان مشخص پرداخت شود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها