|
کدخبر: 264679

گزارش گسترش نیوز درباره سفر رئیس جمهور ونزوئلا به ایران؛

تحویل نفتکش ساخت ایران به ونزوئلا

آیین تحویل دومین کشتی نفتکش آفراماکس ساخت شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با حضور آیت‌الله رئیسی و نیکلاس مادورو روسای جمهور ایران و ونزوئلا برگزار شد.

سیاست تحویل نفتکش ساخت ایران به ونزوئلا

کشتی نفتکش آفراماکس دومین کشتی از سفارش سال‌های گذشته کشور ونزوئلا به ایران است. طبق قرارداد منعقد شده قرار است ایران ۲ نفتکش دیگر نیز پس از ساخت به این کشور تحویل دهد.

کشتی آفراماکس دارای ۲۵۰ متر طول، ۴۴ متر عرض، ۲۱ متر ارتفاع، ۱۴/۸ متر آبخور، با ۱۵ نات سرعت است که قابلیت حمل ۸۰۰ هزار بشکه نفت را دارد.همچنین در این مراسم به مناسبت میلاد امام هشتم (ع) و ۸ ستاره پرچم ونزوئلا، بوق این نفتکش ۸ بار به صدا درآمد.

رئیسی-مادورو

امضای سند راهبردی بلندمدت بین ایران و ونزوئلا

سند راهبردی بلندمدت با حضور سران دو طرف میان ایران و ونزوئلا امضا شد. نیکولاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا بعد از ۶ سال برای توسعه روابط دوجانبه به ایران سفر کرده است.

رئیسی-مادورو

تاکید رئیس جمهور ونزوئلا بر همکاری با ایران

رئیس‌جمهور ونزوئلا در نشست خبری: جبهه‌های بزرگ و مختلفی مثل انرژی، نفت و گاز و پتروشیمی و پالایشگاه را بین ایران و ونزوئلا شاهد هستیم.

۱۸ جولای آینده پرواز مستقیم کاراکس به تهران و برعکس افتتاح خواهد شد.امضای سند همکاری ۲۰ ساله جلوه‌ای از اراده مسئولین دو کشور برای توسعه روابط است.ایران و ونزوئلا باید با هم آِینده را بسازند.

رئیسی: سیاست ما ارتباط با کشورهای مستقل است

رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری با رئیس جمهور ونزوئلا: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران همواره ارتباط با کشورهای مستقل بوده است. ونزوئلا نشان داده همیشه در برابر تهدیدات امپریالیزم جهانی مقاومت مثال زدنی داشته است.

تحریم و تهدیدها علیه ملت ایران در بیش از ۴۰ سال اخیر فراوان بوده است اما ملت ایران می‌خواهد از این تحریم‌ها فرصتی برای پیشرفت بسازد.

زمانی که مقامات آمریکا به شکست مفتضحانه تحریم‌ها علیه ایران اعتراف می‌کنند، این نقطه‌ای برای پیروزی ملت ایران و شکست دشمنان است. مقاومت و ایستادگی جواب می‌دهد و دشمن به عقب نشینی وادار خواهد شد.

امضای سند همکاری های جامع راهبردی ۲۰ ساله بین تهران و کاراکاس

در دیدار روسای جمهور ایران و ونزوئلا، اسناد همکاری در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نفتی و پتروشیمی، گردشگری و همچنین سند ۲۰ ساله در حضور روسای جمهور دو کشور به امضا رسید.

استقبال رسمی رئیسی از همتای ونزوئلایی

رئیس‌جمهور صبح امروز از «نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا در مجموعه سعدآباد تهران استقبال کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا وارد تهران شد

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا عصر دیروز در راس یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد. امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از وی در بدو ورود به تهران استقبال کرد.

تکمیل می شود...

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها