|
کدخبر: 251046

اسرائیل نگران توافق تهران و آمریکا

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با هدف فضاسازی علیه ایران، درباره توافق با تهران به آمریکا هشدار داد.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از زمان روی کارآمدن از هیچ تلاشی برای فضاسازی علیه برنامه هسته‌ای ایران و جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده است، در تازه‌ترین لفاظی خود، دولت بایدن راه متهم کرد که به هر قیمتی به دنبال توافق با ایران است.

بنت در آغاز جلسه هفتگی کابینه به تندی از توافق با ایران انتقاد کرد و با «تروریست» خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: «متأسفانه به هرقیمتی برای امضای توافق هسته‌ای با ایران عزم و اراده وجود دارد از جمله اینکه بگوییم بزرگترین سازمان تروریستی جهان یک سازمان تروریستی نیست. این هزینه بسیار گرانی است».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار اتهامات علیه جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران گفت حتی اگر ایالات متحده، سپاه پاسداران را از فهرست سازمان‌های تروریستی حذف کند، رژیم صهیونیستی با آن همچون یک سازمان تروریستی رفتار می‌کند و به اقدام علیه آن همچون یک سازمان تروریستی ادامه می‌دهد.

در جریان روزهای اخیر که برخی گمانه‌زنی از احتمال توافق میان ایران و طرف‌های مذاکره‌کننده در وین حکایت دارد، صهیونیست‌ها به شدت به دست و پا افتاده‌اند تا از هر فرصتی برای مانع تراشی در مسیر مذاکرات بهره بگیرند و اخیراً برخی گزارش‌های رسانه‌ای درباره تصمیم آمریکا برای حذف سپاه پاسداران از فهرست سازمان‌های تروریستی را برجسته کرده و به دنبال آن هستند جامعه بین‌الملل را علیه ایران تحریک کنند.

بنت در جلسه کابینه گفت: «مثل همیشه، چیزی که سرنوشت ما را تعیین می‌کند، اقدامات و نه حرف‌هایمان است».

وی سپس بدون ارائه هرگونه سند و مدرک گفت: در سالهای گذشته، سپاه پاسداران موشک‌هایی را به سمت کشورهای صلح‌طلب شلیک کرده است.این فقط مشکل اسرائیل نیست. کشورهای دیگر، هم پیمانان ایالات متحده در منطقه هر روز و ساعت با این سازمان تروریستی مواجه هستند».

 

منبع: فارس
  • اشنا ارسالی در

    توافقی‌درکارنیست‌‌‌‌امریکا‌برجام‌راقبول‌‌ندارد.

ارسال نظر