|
کدخبر: 244993

اوکراین با هکرها به روسیه حمله می‌کند

دولت اوکراین از داوطلبان فعال در حوزه هکری خواسته است که از زیرساخت‌های حیاتی این کشور دفاع کرده و همچنین ماموریت‌های جاسوسی سایبری علیه قوای روسی انجام دهند.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا با تهدید مجدد روسیه بخاطر حمله به اوکراین گفت: امریکا و شرکایش هزینه‌های سنگین و فوری بر روسیه به خاطر اقدام تجاوزکارانه‌اش که نیازی هم به انجام آن نبود، تحمیل خواهند کرد.

وی بدون اشاره به واکنش روسیه به سیاست‌های توسعه طلبانه ناتو به شرق اروپا، ادامه داد: ما همچنین با همپینانان خود در ناتو هماهنگ خواهیم کرد که واکنشی یکپارچه و قوی به گونه‌ای نشان دهیم که مانع از هر گونه تجاوز به این پیمان شود.

ممنوعیت سفر مقامات روس به نیوزیلند و احتمال اخراج سفیر

جاسیندا آردن، نخست وزیر نیوزیلند از ممنوعیت سفر مقامات روسیه به این کشور اقیانوسیه خبر داد و گفت که در حال بررسی اخراج سفیر روسیه است.

آردن گفت: نیوزیلند از روسیه می‌خواهد آنچه را که درست است انجام دهد و فوراً عملیات نظامی در اوکراین را متوقف کند و برای جلوگیری از تلفات فاجعه‌بار و بی‌معنی بی‌گناهان، از خاک اوکراین عقب‌نشینی کند.

درخواست دولت اوکراین از هکرها برای مقابله با روسیه

دولت اوکراین از داوطلبان فعال در حوزه هکری خواسته است که از زیرساخت‌های حیاتی این کشور دفاع کرده و همچنین ماموریت‌های جاسوسی سایبری علیه قوای روسی انجام دهند. رویترز به نقل از دو نفری که در این پروژه دخیل هستند گزارش داده است که همزمان با تهاجم روسیه، درخواستی از سوی دولت مطرح شد که از هکرها خواسته شده است که از طریق گوگل توانمندی‌های خود در زمینه سایبری از جمله نوشتن بدافزارها را به این دولت ارائه کنند.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها