|
کدخبر: 205045

وحیدی: محدودیت‌های کرونایی برداشته می‌شود

وزیر کشور گفت: محدودیت‌ها برای عموم برداشته می‌شود و «قرنطینه هوشمند» فقط شامل افراد مبتلا به کرونا خواهد بود.

سیاست وحیدی: محدودیت‌های کرونایی برداشته می‌شود

احمد وحیدی در بدو ورود به فرودگاه سمنان وزیر با بیان اینکه قرنطینه هوشمند مورد تصویب ستاد ملی کرونا قرار گرفت، ‌اظهار داشت: براساس این طرح، محدودیت‌ها برای عموم برداشته می‌شود و «قرنطینه هوشمند» فقط شامل افراد مبتلا به کرونا خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این طرح بیماران کرونایی دارای محدودیت‌هایی خواهند بود، افزود: ان‌شاالله به زودی کسب و کارها به روال طبیعی خود بازخواهد گشت و مشکلات اقتصادی ناشی از محدودیت ها برطرف می‌شود.

احمد وحیدی وزیر کشور جهت شرکت در آئین تکریم آشناگر استاندار سابق و معارفه سید محمدرضا هاشمی استاندار جدید سمنان از طریق فرودگاه سمنان وارد شهر سمنان شد و پس از پایان مراسم استقبال و گفت و گو با واحد مرکزی خبر در فرودگاه با حضور  گلزار شهدای شهر سمنان، مزار شهیدان گرانقدر این شهر را زیارت می‌کند.

دکتر وحیدی پس از ورود به سمنان ضمن زیارت امامزاده یحیی (سلام ا... علیه) در محل گلزار شهدای سمنان حاضر می شود و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم با آرمان های شهدای والا مقام تجدید میثاق می‌کند‌.

دکتر وحیدی امروز با حضور در آئین تکریم آشناگر استاندار سابق سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار جدید این استان را معرفی می کند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها